1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet de eerste pagina niet zo propvol staan. No offense maar die OP's zijn altijd zo vervelend om doorheen te scrollen
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hmm zou het wel verklaren.. ik snap er weinig van iig. conclusie; speel met vrienden of in een team :p

    kan het niet in een spoiler dan?
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus wat een mongolen vandaag zeg. Speelde samen met een vriend warzone (speel niks anders) waarin ik een score had van 19-6 en hij 15-5 , maar we alsnog verliezen door teammates die 0-6 /1-6 en 0-5 hadden:emo:.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die heb je constant. Gek word je ervan. Die gasten rennen als een kip zonder kop op iedereen af.

    Ik had eerst een hele lage k/d ratio, duurde lang voordat ik eens ging denken. Nu heb ik bijna nooit meer een negatieve K/D ratio. Ik moet alleen niet heel laat nog gaan gamen als ik heel moe ben. Dan ben ik poep.

    Ik ben een voorzichtiger gamer geworden. Ik ben redelijk in een shotgungevecht 1vs1, maar niet geweldig. Dus speel ik het nu gewoon anders, slimmer vooral. Ik ben goed met de retrolancer geworden, met de sniper en ben een viezerd met granaten. Die plant ik overal, is gratis kills, want alleen goede spelers letten op dat soort moves en schieten het ding kapot.

    Nu merk ik echt verschil, ik sta regelmatig bovenaan zelfs als er lvl 100 gasten bij zitten. Nou, een maand terug was ik poep, had ik gemiddeld 7 kills en that's it. Nu gemiddeld toch wel het dubbele en veel minder deaths omdat ik nu na een shotty gevecht mij even terugtrek uit het gevecht en dan pas weer terugkom. Ik ga niet meer met 3 man een gevecht aan om 1 kill te kunnen halen. Fuck dat, ik knal er eentje neer, smeer hem weer en kom dan wel weer terug voor de volgende. Nu reageer ik vooral sneller omdat ik de tegenstander zijn beweging probeer te onderscheppen, kijken waar hij terecht gaat komen na een koprol en knallen maar. Of doen alsof je aan een muur cover wil nemen terwijl je tegenstander daar aan de andere kant zit. Haha, dan springen ze snel over het muurtje heen, maar ik zit daar helemaal niet en dan is dat ook weer een gratis kill.

    Ik heb een hekel aan die respawn killlers in de game. Die gaan met 5 man om je heen staan, maar niet zo dichtbij dat er geswitched gaat worden. Dat is kut.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel rondes was die match dan, stats zien er een beetje vreemd uit, dan hing het er ook maar net om.

    Sterker nog volgens mij kan het niet eens. Warzone heeft nu 'First to 4', dus maximaal 7 rounds (zonder stalemates), jullie team heeft 35 kills totaal en tegenstander team heeft dan 7x5=35 levens... :9
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Trenches, Thrashball, Overpass, Sandbar, Mercy, Blood Drive... waarom zijn er zoveel KUT MAPS.. 6/15 maps zijn vreselijk campy pff.. en het domste is.. ZE KOMEN NA ELKAAR!, met uitzondering van Blood Drive dan.. Maar tis Overpass Sandbar Thrashball dan Trenches aargh. Beter voortaan ranked..

    first to 5 toch?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Trenches & Thrashball zijn gewoon geweldige maps!:eek: Heel veel maps zijn wel campy idd. Ze hebben een vaste lijst voor QM, door een glitch, maar met TU3 wordt dat gefixt geloof ik, zodat het weer random wordt.

    Recentelijk speel ik steeds first to 4 volgens mij... In ieder geval in Execution & Alpha geloof ik, dacht ook Warzone.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    first to 5 gewoon hoor :). Uiteindleijk 5-4 verloren met nog een stalemate ook.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd... Misschien dan alleen bij Alpha en/of Execution. Of ik had steeds een vreemde bug, heb ook wel eens gehad op Warzone dat er na 5 winning rounds de match nog steeds niet af was, en dus 'First to 6' werd.

    Dat is wel balen dan als het zo'n nipte nederlaag is...
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja vreselijk ,daarna nog een paar van dat soort potjes. Toen maar weggegaan daar en andere mensen gaan zoeken.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Okee want ik HAAAAAT Overpass en Sandbar.. Ik kan die 2 maps NIET na elkaar spelen, matches erop duren 3x zo lang, te weinig action, te campy.. Maar Trenches en Trashball haat ik als er wordt gehillcamped. Trenches 2 man bij die Mulcher. Thrashball iedereen boven op je Hammerbursten.. Maar bij die 2 maps is het minder vaak zo een game als bij Overpass en Sandbar.

    Ik hou van Rustlung, Hotel, Azura, Dry Dock, Check Out en Bullet Marsh.

    Ik had net ook een rare bug.. die 1 minute timer kwam, maar match duurde nog 2minuten..
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustlung is juist de ultieme spawn camp-map. Azura ook een gigantische camp-map. Drydock ook niet bepaald camp-vrij. Hoop dat de maps uit Fenix Rising wat dat betreft beter zijn.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nog nooit een camp game gehad op Rustlung.. Tot nu toe allemaal fast paced shotgun games.. Wel paar x gespawntrapped maar geen gecamp. Er zijn wel manieren daar om uit een spawn trap te komen. Drydock kan je nog met Ink en normale nades iets doen om een kant boven te pakken, dus daarom iets minder campy. Azura ook geen gecamp gehad nog, alleen soms bij de Mulcher, maar wie komt daar nou xD. Elke map heeft wel iets met campen, zelfs Gridlock.. Alleen het gebeurt minder dan op Overpass en Sandbar :mad:, hoop dat degene die die 2 maps heeft gemaakt al ontslagen is

    Ik ben benieuwd hoe Escalation gaat zijn in Gears 3!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Quinn Del Hoyo in ieder geval Overpass gedesigned, en ook de (pre-)beta Thrashball & Trenches, plus nog heel veel meer geloof ik. Volgens mij krijgt hij alleen maar meer invloed, hij kwam ook met de Hammerburst buff.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    so that guy is the reason for the stuff I hate about this game :p..
    De Hammerburst buff.. nergens voor nodig! Ik ben overgestapt naar Lancer, voelde me gewoon schuldig

    Als jullie je vervelen, deze guy streamt Live Scrims. Hij is nu opzoek naar een team
    http://nl.twitch.tv/VeroProDiGY
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Stream lagt te erg voor mij + deze dubstep hoeft van mij ook niet. :9

    Hammerburst buff was echt niet nodig inderdaad, maar goed ik gebruik toch bijna nooit assault rifles. :)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    bij mij doet ie het prima.. en muziek is al uit :p
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat die stream toen straks te kijken, was wel leuk en ook enthousiaste commentator erbij enzo, maar toen lagde het ook al en nu weer. Die QA streams van Rod Fergusson zijn altijd lag-vrij voor mij. Oh well, probeer wel weer een andere keer, evt. andere streamer.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik zin heb om dit spel te doen, weet ik dat ik na 2-3 potjes er alweer klaar mee ben. :'-( Ik vind het zo zonde.
     
  20. Kingchronic

    Kingchronic Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpen bij beast en horde

    Hallo iedereen

    Zoek mensen die mij willen helpen bij het behalen van enkele achievement en meelas..

    Beast op forceps of nature maps
    Versus mp als team of file marauders of file recruit claytons
    Defecatie à boss wave als 5 onyx guards
    Horde op Felix ruising maps
    Complete wave 1-10 of horde with 5 plagers als zestal

    Mijn gamertag is K1ng Chr0nic

    Alvast bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina