Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En part time superman!

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ik heb even een vraagje..over shakes (JAAJA, KOM MAAR MET DIE HAAT, HATERS GONNA HATE JONGNGEE!! 8) ). Als ik bij de gym een shake bestelde kreeg ik echt een flinke beker, denk rond de 400ml. Nu maak ik ze zelf thuis, met 2 maatlepels en 250ml melk. Zelfde effect of moet ik er meer melk bijknallen?

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel eitwit denk je dat extra melk toevoegt?

En ga eens heel snel met water drinken!

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    afhankelijk van je doel je shake met water dan wel melk drinken

snelle opname ==> met water
    trage opname ==> met melk

doorgaans dus met water. Verder zorgt elke 100ml melk voor zo'n 3 a 3,5 gr eiwit. Geen flauw idee wat je behoefte is dus kan er niks over zeggen

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Is water in het algemeen bruikzamer/beter dan? Mn behoeft is 150 gram eiwit per dag..die haal ik voor een groot deel uit normaal eten al (kipfilet, kwark, etc.) en erbij die shakes dan.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als je zijn post leest, kan je dan al zelf niet het antwoord geven?

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Net voor de grap even wat lichaamsdelen gemeten
    - Rechtse arm 40cm
    - Taille 85cm
    - Rechtse boven been 59cm
    - Rechtse kuit 41,5cm

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben met het team een gezamelijk offseason trainingsprogramma gekregen.
    Deze houden we gedurende januari allemaal aan icm sprint, explosiviteit en conditie trainingen op het veld.
    Eerst een gezamelijk basis programma weer een ieder wel wat vooruitgang mee gaat boeken maar vooral de jongens die net weer beginnen in het team heel veel baat bij gaan hebben.
    Daarna gaat ieder een was persoonlijker schema krijgen dus kan echt niet wachten hoe we er als team bijstaan als dit een beetje serieus aangepakt word.
    Schema is gemaakt door de nieuwe teamfysio/personal trainer.
    Hier begint het allemaal mee
    Dit hebben we op de mail gekregen in jip en janneke taal en morgen gaat het allemaal wat duidelijker uitgelegd worden.
    Zo te zien pak je elke spier wel mee.

Verder echt super relaxed.
    We hebben nu een groep van 15 man die bij dezelfde gym trainen en een groot aantal daarvan zijn er gewoon 5 dagen in de week.
    Ook komt er elke week weer iemand mee die zich dan ook maar weer inschrijft en meegaat waardoor wij zo'n beetje de hele zaal domineren en lekker kunnen beesten en elkaar opjutten!
    Niemand wil natuurlijk voor elkaar onderdoen dus iedereen haalt het maximale uit zichzelf en andere.
    Daarnaast lopen er 3 instructeurs rond die wel goed een oogje in het zijl houden of de techniek nog wel goed is.
    Ook is er op 'vele verzoek'(van ons dus) en drammen ook een Squadrek besteld_O_
    Niet slecht Fit for free:+

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oh boy, morgen mijn eerste x fitnessen in 3,5 jaar tijd. Er is veel gebeurd, vroeger sportinstructeur, 4 lessen in de week en elke week de laatste artikelen lezen omtrent inspanningsfysiologie. Nu 4 happy hours in de week met studiegenoten.

Aangezien ik niet te streng voor mijzelf wou zijn tijdens deze studie (vond dat ik wel genoeg had gesport tijdens mijn sportopleiding :+) heb ik alleen wat recreatief gesport met volleybal. Nu ik binnenkort ga afstuderen zie ik dit ook weer als een mooi moment om weer fanatiek te gaan sporten. Eerste doel is weer een stabiele weekplanning/work out te hebben om weer te wennen aan de intensiteit en herstel. Over een paar weken ga ik specifieker trainen op afvallen/explosiviteit en sprongkracht;

Ik denk dat ik dit voornamelijk als richtlijn ga gebruiken;

http://www.verkhoshansky.com/

Hebben jullie nog leuke tips mbt sprongkracht training?

10. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik zag dat hier ook mensen met extra gewichten trainen. Ik wil m'n work out wat zwaarder maken door ook met pols/enkelgewichtjes te gaan werken. Zit alleen nog te twijfelen voor welk gewicht ik zal gaan. Ik zag 0,5 en 1kg staan. Zal ik gewoon gelijk voor 1kg gaan?
    Ik wil geen zichtbare spieren kweken, maar wel gewoon strakker in m'n vel..

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat voor work-out doe je nu?

12. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Spieren kweken als vrouw kan niet eens en met wat domme enkel gewichtjes zul je al helemaal niks berijken :+. Voor een mooi figuur kun je het beste gewoon gewichten gaan verplaatsen in de sportschool.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben sinds vorige maand weer aan het fitnessen :+ Ik ben afgelopen jaar 15 kilo afgevallen door het dieeten en ik wil nog eens 8 kilo permanent kwijt. Ik ga nu 2x per week naar de sport school en daarnaast doe ik nog wat pus-ups en buikspier oefeningen. Bevalt me prima :)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Van veel cardio kom je ook wel strak in je vel te zitten. Ik zou alleen wel iets van kracht-cardio dingen erbij doen. Anders heb je tandenstokers als armen

15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk als je vet kwijt wilt ook cardio er bij gooien. Maar zou er zeker squats, deadlifts, overhead press en bankdrukken bij doen, want anders raak je spieren kwijt en dat geeft je juist je vorm.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je weet dat Scarlett een meisje is he!

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik haar wat oefeningen laten draaien op een Swiss Bal, super handig ding :)

18. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat weet ik, dan kun je toch ook gewoon compounds doen, kijk maar eens naar crossfit en olympische gewichthef chicks, die zien dr allemaal zeer goed uit.

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Met bv. een vest met gewichten springen. Of Squatten.

Echt een vrouw, ik wil trainen maar ik wil geen zichtbare spieren kweken. Wees gerust, dat gaat je niet lukken met mini gewichtjes (:

Om strakker in je vel te zitten moet je gewoon een dieet volgen en je daar aan houden, dat is het belangrijkst. cal uit > cal in en je valt af.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja squatten is sowieso de core van mijn training, daarnaast moet ik wat variatie oefeningen toepassen, met plyometrie kan dat natuurlijk al een hoop :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina