Die gasten zijn een stuk gespierder dan jij iig, dus ze zullen het wel goed doen the hodgetwins ofzo heten ze, maar ik weet niet of dat het zelfde kanaal is. De reden was dat benen, zoals zij dat hadden ervaren, beter reageren op setjes met wat meer reps dan met minder reps.
Waaauuuuwwww wat een redenatie... Maandje eigenlijk niet meer getrained(5keer geweest) en daarvoor was het een maandje ook niet heel serieus schema volgen oid vandaag weer geweest en ben wel wat kracht kwijt. Wel de 100kg 6x alleen technisch niet 100%(smokkelen met bolle rug) Vandaag begonnen met het schema en morgen even naar de winkel van bodyenfitshop.nl om maar weer wat goedjes in te slaan at we weer goed aan de bak kunnen.
Hier een stuk tekst wat die bodybuilding negers van je zeggen in een van hun videos. "Hi everyone this is a real quick workout to build up thick musculair shoulders. All you got to do is 2 sets of overhead press. You got to do it anywhere from 6 to 12 reps. After you complete those two sets you're going to do upright rows and again you're going to do 2 sets of 6 to 12 reps. These exercises will build big shoulders and will build muscle fast." Jij komt er wel.
@Flix: wat haal je voor supplementen bij bodyenfit? En offtopic: NFL aan het kijken, waarom hebben ze allemaal een doek uit hun broek hangen?
Ach hou toch op, ik doe alleen benen 4 x12 ipv 4 x 10 en gelijk zeggen dat ik dom train. 1 iets wat afwijkt van het ''normale'' en gelijk een laag van negativiteit hier. Als er nou enigzins een helpende toon in de posts van met name jouw en Pine zat dan kon ik dat waarderen, maar volgens is het enige doel het in de grond stampen van iedereen die niet hetzelfde trainen ongeveer dan jullie. Have it your way, dit topic laat ik met rust.
Oftewel, volg niet zomaar het advies van mensen die breed zijn. Maar volg het advies van mensen die er echt verstand hebben en wat onderbouwd is door wetenschappelijk onderzoek. Het ging er niet om dat het afweek, maar dat je het deed omdat twee brede gasten het ook deden. "Die gasten zijn een stuk gespierder dan jij iig, dus ze zullen het wel goed doen" Dat nodigt ons wel uit om je te helpen. Je had ook kunnen vragen waarom je dat niet zou moeten doen.
Heb weer flinke pot proteïne gehaald en een pre workout booster. En die handdoek is om handen af te drogen zodat handelen v/d bal makkelijker gaat. We (ik Igg) reageer op jouw stomme opmerking. Daarnaast weet je niet wat hun doel is en waarvoor ze trainen en hoe de rest eruit ziet. Om het dus klakkeloos te kopiëren slaat nergens op.
Klakkeloos.. Hoe kom je zelfs bij die conclusie? Daarnaast zei Pine "random gozers op youtube" maar die gasten hebben best een veel gevolgd channel en plaatsen ze echt leuke video's. Dat ik daar iets van overneem is toch totaal mijn eigen keus en wie zijn Pine en jij dan om daar zo mee om te gaan? Whatever man, weet gewoon dat jullie manier van communiceren in dit topic vaak ontzetten annoying is en zelfs de reden is voor mij om dit topic gewoon link te laten liggen. Thats all.
Ik ben van plan dit schema te volgen; http://newbie-fitness.blogspot.com/2006/12/rippetoes-starting-strength.html Voor de fitnessers met wat meer ervaring, is d'r iets wat ik er van zou moeten veranderen?
Nee. Het schema is gemaakt door iemand die er super veel verstand van heeft en met super veel ervaring. Lees het goed door en houd je aan het schema. Btw goed dat je met dat schema begint!
Had het goed doorgelezen, maar op internet is iedereen zowat een zelfbenoemde expert met veel ervaring
Wat bedoelt hij hier precies mee? I mean, als je gewichten gooit maar niet goed eet, wordt je simpelweg toch ook niet sterk, of ligt dat nou aan mij?