Ik was wat spullen aan het verkopen in whiterun en daarna wou ik naar mijn quest, dus ik moest door een poort en zie dat ik alleen een poort zie en geen muur ernaast dus ik dacht ik ga langs de poort en ik kon er niet langs dus het bleek een 'doorzichtige muur' te zijn.. Lol
Geloof dat ik een bug heb ondervonden bij de quest Totems of Hircine van The Companions. Zodra ik de totem heb geloot verdwijnt mijn questmarker. Daarnaast wordt mijn questlog ook niet geupdate. Is dit een bekend probleem en is er een oplossing voor?
Eindelijk eens een leuke bug: DOUBLE DRAGON FIGHT! Eindelijk eens een dragon battle die wel leuk is, begon nogal saai en irritant te worden (35-40 dragon souls)
ohh, dacht dat omdat 1 van die draken bij zo'n word wall was die ik al eerder had gedood en een andere was eerst hoog in de lucht rondjes aan het vliegen maar toen vielen ze alle twee opeens aan. Plus was nog nooit eerder overkomen (main quest niet gedaan).
Heb volgens mij een bug bij de quest 'blindsighted' van de Thieves Guild Spoiler Moest naar Irknghtand en daar ontmoette ik Karliah en Brynjolf , alleen zij gingen (in plaats van naar mercy toe dieper in het gebouw) weer naar buiten en staan nu buiten niks te doen.. nvm, het is al verholpen.
Ik heb een dubbele bug.. Ik heb bij me missies staan dat ik een boek moet ophalen ergens in een torentje. en de tweede is een zwaard wat ik uit een grot moet halen.. Alleen heb ik deze items al. en ik kan ze niet droppen omdat ze dus mission items zijn. en op de locatie liggen ze dus niet meer omdat ik ze al heb.. Maar me map geeft deze locatie nog steeds aan en de missie is ook nog niet vervuld. dus ik kan deze missies niet meer afronden.. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen!
Ik ben tegen een bug aan gelopen. Ik ben bij Alduin's wall samen met die "Esbern?" Voor de zekerheid maar even in een spoiler... Spoiler hij zegt dat hij gaat kijken of hij hem kan activeren, of een secret panel kan vinden maar vervolgens doet meneer niks meer.. Iemand een idee?? Peace, Rich_Art.
Niet, helaas. Dat boek is vast Arcana restored en dat zwaard weet ik de naam zo niet van, maar voor beide quests geldt dat ze bugged zijn en dus niet te completen zijn. Ik heb nu 7 van dergelijke questitems in mijn inventory ...
Hmm dat is min.. Ik loop ook al +/- 50 uur met een hipbone rond die ik niet wegmag leggen omdat het een quest item is en een flute terwijl ik die bardmissies al allemaal gedaan heb...
Zou je mss een het zwaard niet terug kunnen leggen waar je het eerst gevonden had, en dan terug opnemen? wild guess maar kan mss lukken?
Nee, die items zijn flagged als questitem en die kun je dus niet meer droppen, storen, sellen, etc... helaas
Volgens de makers van skyrim lieg je hier want die hebben in meerdere interviews aangegeven dat er MAXIMAAL 2 draken tegelijk zijn (behalve als je op PC speelt met mods natuurlijk).
Toch heb ik echt eenmaal drie draken boven me in de lucht gehad en ze uiteindelijk alledrie op die plek verslagen!