1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

1. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was wat spullen aan het verkopen in whiterun en daarna wou ik naar mijn quest, dus ik moest door een poort en zie dat ik alleen een poort zie en geen muur ernaast :+ dus ik dacht ik ga langs de poort en ik kon er niet langs dus het bleek een 'doorzichtige muur' te zijn.. Lol

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat ik een bug heb ondervonden bij de quest Totems of Hircine van The Companions.
    Zodra ik de totem heb geloot verdwijnt mijn questmarker. Daarnaast wordt mijn questlog ook niet geupdate. Is dit een bekend probleem en is er een oplossing voor?

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens een leuke bug: DOUBLE DRAGON FIGHT! Eindelijk eens een dragon battle die wel leuk is, begon nogal saai en irritant te worden (35-40 dragon souls)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoezo is dat een bug? Volgens mij zijn er zelfs gescripte double dragon fights. :+

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ohh, dacht dat omdat 1 van die draken bij zo'n word wall was die ik al eerder had gedood en een andere was eerst hoog in de lucht rondjes aan het vliegen maar toen vielen ze alle twee opeens aan. Plus was nog nooit eerder overkomen (main quest niet gedaan).

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb zelfs al eenmaal met drie draken een gevecht gehad!

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

8. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check de wiki even voor die quest, daar staan meestal de bugs en workarounds ervoor.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb volgens mij een bug bij de quest 'blindsighted' van de Thieves Guild

Moest naar Irknghtand en daar ontmoette ik Karliah en Brynjolf , alleen zij gingen (in plaats van naar mercy toe dieper in het gebouw) weer naar buiten en staan nu buiten niks te doen..

nvm, het is al verholpen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een dubbele bug..
    Ik heb bij me missies staan dat ik een boek moet ophalen ergens in een torentje.
    en de tweede is een zwaard wat ik uit een grot moet halen.. Alleen heb ik deze items al.
    en ik kan ze niet droppen omdat ze dus mission items zijn. en op de locatie liggen ze dus niet meer omdat ik ze al heb..
    Maar me map geeft deze locatie nog steeds aan en de missie is ook nog niet vervuld. dus ik kan deze missies niet meer afronden..

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen!

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je misschien naar de npc toe gaan waar je ze af moet geven? Misschien dat dat werkt?

12. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben tegen een bug aan gelopen.
    Ik ben bij Alduin's wall samen met die "Esbern?"

Voor de zekerheid maar even in een spoiler...

hij zegt dat hij gaat kijken of hij hem kan activeren, of een secret panel kan vinden maar vervolgens doet meneer niks meer..

Iemand een idee??

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niet, helaas. Dat boek is vast Arcana restored en dat zwaard weet ik de naam zo niet van, maar voor beide quests geldt dat ze bugged zijn en dus niet te completen zijn. Ik heb nu 7 van dergelijke questitems in mijn inventory ...

14. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is min..
    Ik loop ook al +/- 50 uur met een hipbone rond die ik niet wegmag leggen omdat het een quest item is en een flute terwijl ik die bardmissies al allemaal gedaan heb...

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Fuck das balen.. Nu hopen op een fix..

Word er binnenkort weer een update gereleased

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Zou je mss een het zwaard niet terug kunnen leggen waar je het eerst gevonden had, en dan terug opnemen?
    wild guess maar kan mss lukken? :)

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, die items zijn flagged als questitem en die kun je dus niet meer droppen, storen, sellen, etc... helaas =(

18. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de makers van skyrim lieg je hier want die hebben in meerdere interviews aangegeven dat er MAXIMAAL 2 draken tegelijk zijn (behalve als je op PC speelt met mods natuurlijk).

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Toch heb ik echt eenmaal drie draken boven me in de lucht gehad en ze uiteindelijk alledrie op die plek verslagen!

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar dat is gewoon niet zo. :+

Deel Deze Pagina