1e vind ik zeer deftig fii!
Ik zit nu wat foto's te bewerken en door te kijken, ben alleen zelf niet tevreden met de foto's die ik heb gemaakt daar maar heb wel wat leuke ervaringen mee mogen maken.
1e was dat ik nu een keer op een urbex locatie heb geslapen, en dan ook een gigantische! het gaat hier om pyestock, een oud geheim complex waar tests werden gedaan voor nieuwe turbines, deze locatie wordt nog steeds ontkent door de overheid en de beveiliging was ook niet te zuinig daar!
Het is nu volgens mij al 30 jaar niet meer in gebruik maar er zit daar dus nog steeds beveiliging die om het half uur patrouilleren, dus daar tussendoor 1 van de vele gebouwen in geglipt om daar te blijven slapen, dus uiteindelijk gepit in een controlekamer
2e gave ervaring is dat ik oud en nieuw heb gevierd op het dak van een flat in aanbouw, we zijn daar snel met 5 man op geglipt en via de stijgers aan de buitenkant het gebouw tot de top beklommen (en ik als echte xbw broekpoepert vanwege hoogte heeft het met toch wel wat zweetplekken overleefd!) het waren in totaal 3 flats die daar nieuw in aanbouw waren en toen we rond half 2 weer beneden kwamen bleek dat er ook nog wat mensen op de andere daken zaten van die andere flats, hebben we daar even op gewacht en binnen no time waren we met een groep van 27 man die allemaal op het dak hebben gezeten
Zal wat foto's droppen als ik er wat fatsoenlijks tussen vind...
Klik om te vergroten...