[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Welke mode doen jullie dat dan ?

    Altijd als ik een eindje op weg ben spawnen ze weer achter me :+
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Domination, gewoon de hele tijd heen en weer rennen enzo. Altijd zijn waar je teammates niet zijn. Dan lukt het uiteindelijk wel!
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe ik ook altijd en totdat ik in 1x in hun spawn zit.
    Dan breekt de hel los :+
    PP90M1 FTW \o/
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, gisteren was ik op de 360 HC TDM aan het spelen nu was er een gozer in mijn team die had zo'n bestuurbare turret.. die zat op zijn eigen te schieten en protecte met zijn schild.. Ik neem aan dat het boosten is ( ik heb hem voor de zekerheid gereported ) maar ik weet niet zeker als je er punten voor krijgt.. anyone?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zou zo maar kunnen. Heb het zelf nog niet geprobeerd of gezien. Misschien was hij het aan het testen?
     
  6. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Was voor mij ook de eerste keer, dat ik het zag.. Voor de zekerheid maar gereported..
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel meestal team deathmatch ik kies vaak ground war meer mensen en ook afwisseling
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wilde zeker wat titles halen..
     
  9. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil niet haten/provoceren

    Maar imo -> wat een schijt mp



    Survival is wel leuk gelukkig_O_
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb er nu ook bijna 2 dagen Multiplayeren opzitten en ook ik moet eerlijk toegeven dat ik MW3 niet beter vind dat BO. Nu heb ik niks met Quickscopen en dat soort troep, dus dat was voormij niet echt een punt. Helaas, terwijl ik echt m'n best doe om MW3 een toffe shooter te vinden. Voorlopig staat de BO MP bij mij nog boven MW3 MP.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dropzone is ook wel _O_
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het nou aan mij of zijn alle wapens met silencer schijt hierin. ik heb altijd een klasse met silencer, maar tot nu toe vind ik geen enkel wapen lekker schieten met silencer.

    welk wapen gebruiken jullie het liefst met silencer?
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    ACR en AK gecombineerd met een silencer gaat meestal nog wel. 'k Ben het wel met je eens dat de wapens + silencer in BO het veul beter deden.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteren weer eens de MP geprobeerd en als je niet focust op killstreaks halen of op goeie scores kan het nog best leuk zijn :p
    Op de een of andere manier voelt deze game gewoon een stuk minder als de voorgangers (ja zelfs MW2 vind ik fijner spelen)

    Maar die MP7 is wel gestoord goed zeg :eek: niet verwacht
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    CM901 is ook in orde met silencer..
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    mw3 vind ik de slechtste uit de serie.. zelfs black ops vond ik leuk om te doen. maar met mw3 bak ik er geen drol meer van.. en de maps trekken me ook niet zo..

    vroeger een die hard cod fan maar dat is sinds bf bc 2 wel erg veranderd..
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Ik begin steeds meer lol te krijgen in MW3. Vond het eerst ook zwaar matig. Maar naarmate de tijd vordert speelt het wel steeds beter. Rushen kan best alleen niet zo goed als in BO.
     
  18. Olaph

    Olaph Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is de rpd? =(
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom zou je heavy machines guns willen gebruiken. Dingen zijn lomp en je bent er traag mee. Op core heb je met machine guns en sub machine guns tegenstanders met 4 kogels neer. Waarom zou je er 80 ofzo willen hebben?
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Gisteren aardig in de buurt van mijn eerste MOAB, stond op een gegeven moment 34-0 op Bakaara. Vervolgens komt er iemand uit mijn eigen team met zijn akimbo revolvers naast me staan schieten om vijanden naar ons (mij) toe te lokken... Ik weet dat het maar een spelletje is, maar sommige mensen... Uiteindelijk tot 36-0 gekomen waarna ik zelf in een martyrdom grenade liep :mad:

    Die gast daarna uitgenodigd in een party om te vragen of hij zich nu goed voelde, was overigens een nederlander en klonk toch redelijk volwassen. Uiteindelijk draaide het gesprek zo dat hij mijn IP adres wel even zou achterhalen en mij vervolgens zou hacken en komen opzoeken.....

    Willen jullie mij nu helpen? :lol:
     

Deel Deze Pagina