Domination, gewoon de hele tijd heen en weer rennen enzo. Altijd zijn waar je teammates niet zijn. Dan lukt het uiteindelijk wel!
Even een vraagje, gisteren was ik op de 360 HC TDM aan het spelen nu was er een gozer in mijn team die had zo'n bestuurbare turret.. die zat op zijn eigen te schieten en protecte met zijn schild.. Ik neem aan dat het boosten is ( ik heb hem voor de zekerheid gereported ) maar ik weet niet zeker als je er punten voor krijgt.. anyone?
Dat zou zo maar kunnen. Heb het zelf nog niet geprobeerd of gezien. Misschien was hij het aan het testen?
Ik heb er nu ook bijna 2 dagen Multiplayeren opzitten en ook ik moet eerlijk toegeven dat ik MW3 niet beter vind dat BO. Nu heb ik niks met Quickscopen en dat soort troep, dus dat was voormij niet echt een punt. Helaas, terwijl ik echt m'n best doe om MW3 een toffe shooter te vinden. Voorlopig staat de BO MP bij mij nog boven MW3 MP.
ligt het nou aan mij of zijn alle wapens met silencer schijt hierin. ik heb altijd een klasse met silencer, maar tot nu toe vind ik geen enkel wapen lekker schieten met silencer. welk wapen gebruiken jullie het liefst met silencer?
ACR en AK gecombineerd met een silencer gaat meestal nog wel. 'k Ben het wel met je eens dat de wapens + silencer in BO het veul beter deden.
Gisteren weer eens de MP geprobeerd en als je niet focust op killstreaks halen of op goeie scores kan het nog best leuk zijn Op de een of andere manier voelt deze game gewoon een stuk minder als de voorgangers (ja zelfs MW2 vind ik fijner spelen) Maar die MP7 is wel gestoord goed zeg niet verwacht
mw3 vind ik de slechtste uit de serie.. zelfs black ops vond ik leuk om te doen. maar met mw3 bak ik er geen drol meer van.. en de maps trekken me ook niet zo.. vroeger een die hard cod fan maar dat is sinds bf bc 2 wel erg veranderd..
Ik begin steeds meer lol te krijgen in MW3. Vond het eerst ook zwaar matig. Maar naarmate de tijd vordert speelt het wel steeds beter. Rushen kan best alleen niet zo goed als in BO.
Waarom zou je heavy machines guns willen gebruiken. Dingen zijn lomp en je bent er traag mee. Op core heb je met machine guns en sub machine guns tegenstanders met 4 kogels neer. Waarom zou je er 80 ofzo willen hebben?
Gisteren aardig in de buurt van mijn eerste MOAB, stond op een gegeven moment 34-0 op Bakaara. Vervolgens komt er iemand uit mijn eigen team met zijn akimbo revolvers naast me staan schieten om vijanden naar ons (mij) toe te lokken... Ik weet dat het maar een spelletje is, maar sommige mensen... Uiteindelijk tot 36-0 gekomen waarna ik zelf in een martyrdom grenade liep Die gast daarna uitgenodigd in een party om te vragen of hij zich nu goed voelde, was overigens een nederlander en klonk toch redelijk volwassen. Uiteindelijk draaide het gesprek zo dat hij mijn IP adres wel even zou achterhalen en mij vervolgens zou hacken en komen opzoeken..... Willen jullie mij nu helpen?