[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel ook nog. IK wil eersst meer weten over rpg-elementen zoals skills (open skilltree?), quests, leveling systeem (kan je zelf stats als dexterity, strength etc aanpassen bij een level up?) ... en hoe is het alchemy en/of crafting systeem uitgewerkt?

2. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Op de wat zwaaierige camera na speelt het wel ontzettend lekker!
    Ben benieuwd naar de recensies. Als het echt open-world is vol met sidequests als ze tot nu toe doen vermoeden: verkocht!

3. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: op welke datum is de demo uitgekomen? Want dan kan ik een weekje later wel de demo downloaden ... .
    (volgens sommigen heb je zowieso altijd Silver membership met je Xbox, klopt dat?).

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dude, blader eens 1 of 2 pagina's terug voor de release datum, en ja, elke xbox heeft silver

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De datum... Gisteren, oftewel de 17e. ;)
    En dat klopt. :) Of je betaald voor Gold, of je hebt gewoon een Silver (gratis) abbo. Dat zijn de enige 2 varianten die er zijn.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben hem nu op de PC aan het binnenhalen, gister al even op de Xbox geprobeerd maar vond het grafisch nogal storend, geen AA en veel extreem lage textures. Natuurlijk voor een Xbox-game zag het er wel gewoon goed uit maar persoonlijk stoorde ik me eraan.

Verder topgame :b: maar denk wel dat ik voor de PC versie ga, gelukkig ook beschikbaar op Steam en niet enkel via dat gore spyware project van EA

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ah staat hij er vandaag op voor PC? kon hem gisteren nog niet vinden

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jup op Steam en Origin :b:!

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Demo is bij mij ook vastgelopen. Vraagje: Moet je straks met de retail game helemaal overnieuw beginnen of kun je straks verder waar je bent gebleven?. In ieder geval wel een must buy voor mij:).

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moet hem nog spelen, weekje wachten. Wat graphics betreft maak ik me geen zorgen, heb met veel plezier zelfs Sacred 2 op m'n oude beeldbuis gespeeld 8)

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Merci en sorry voor m'n domme vragen :confused:

anderzijds vind ik het wel verwarrend dat die van Xbox(Microsoft) over een Silver abbo. spreken. Als het dan toch gratis is, waarom is het dan een abbo. ?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit. ;) Er zijn geen stomme vragen :p

Ik denk dat ze het toch een abbo noemen omdat je je er toch voor registreert. Een onbetaald abonnement oid. :+

13. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Silver houd volgens mij in dat je gold hebt gehad.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nee, silver is gewoon het standaard "abbo" waarmee je online kan. Alleen ben je dan dus beperkt.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee hoor, Silver kun je altijd hebben. Geen Gold voor nodig.

Al maakt dat niet veel uit aangezien je bij het aanmaken van een account sowieso eerst een gratis maand Gold krijgt. :p

edit: Wat Modder zegt dus.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Pfoeiii je moet dus heel die demo uitspelen voordat je die ME3 stuff krijgt 8) kan het allemaal nu dus nog een keer doen op de 360, als ik dan daadwerkelijk die game haal zit ik voor de 4e keer al die intro te doen 8)

Maar goed erg vet allemaal, afgezien van de nogal gare camera en outdated interface blijf ik zeer positief.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, krijg je dat pas op het einde? Wat was dat dan wat je in het begin kreeg? :+ Ik dacht dat daar ook ME3 armor tussen zat.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij hoor ik daar geluiden van iemand die de hele demo weer opnieuw kan gaan doen :+

(Je krijgt alleen de ME3 wapens aan het begin)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh lekker dan, zag op het begin scherm dat ik de ME3 DLC had gekregen. Vervolgens demo opgestart, personage gemaakt en meteen uitgedaan en demo van mijn harde schijf afgehaald. Vond het geen zak aan, mwah dan maar geen armor. Zou het toch niet gebruiken denk ik. 8)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Goede demo. Veel content, ondanks de 45 minuten timer en het geeft een goed beeld van het spel denk ik. De demo heeft mij wel overtuigd dat ik deze game niet day-one wil kopen. Voor mij lijkt Amalur erg op een combi van DA2 (combat) + WoW & Fable (o.a. MMO mechanics, UI en grafische stijl), allemaal games waar ik nu niet naar op zoek ben. Misschien dat ik Amalur ooit nog aanschaf bij een pricedrop of wanneer ik zonder andere games zit (kleine kans op het laatste ;) ).

Laatst bewerkt: 18 jan 2012

Deel Deze Pagina