Ik twijfel ook nog. IK wil eersst meer weten over rpg-elementen zoals skills (open skilltree?), quests, leveling systeem (kan je zelf stats als dexterity, strength etc aanpassen bij een level up?) ... en hoe is het alchemy en/of crafting systeem uitgewerkt?
Op de wat zwaaierige camera na speelt het wel ontzettend lekker! Ben benieuwd naar de recensies. Als het echt open-world is vol met sidequests als ze tot nu toe doen vermoeden: verkocht!
Vraagje: op welke datum is de demo uitgekomen? Want dan kan ik een weekje later wel de demo downloaden ... . (volgens sommigen heb je zowieso altijd Silver membership met je Xbox, klopt dat?).
De datum... Gisteren, oftewel de 17e. En dat klopt. Of je betaald voor Gold, of je hebt gewoon een Silver (gratis) abbo. Dat zijn de enige 2 varianten die er zijn.
Ben hem nu op de PC aan het binnenhalen, gister al even op de Xbox geprobeerd maar vond het grafisch nogal storend, geen AA en veel extreem lage textures. Natuurlijk voor een Xbox-game zag het er wel gewoon goed uit maar persoonlijk stoorde ik me eraan. Verder topgame :b: maar denk wel dat ik voor de PC versie ga, gelukkig ook beschikbaar op Steam en niet enkel via dat gore spyware project van EA
Demo is bij mij ook vastgelopen. Vraagje: Moet je straks met de retail game helemaal overnieuw beginnen of kun je straks verder waar je bent gebleven?. In ieder geval wel een must buy voor mij.
Moet hem nog spelen, weekje wachten. Wat graphics betreft maak ik me geen zorgen, heb met veel plezier zelfs Sacred 2 op m'n oude beeldbuis gespeeld
Merci en sorry voor m'n domme vragen anderzijds vind ik het wel verwarrend dat die van Xbox(Microsoft) over een Silver abbo. spreken. Als het dan toch gratis is, waarom is het dan een abbo. ?
Maakt niks uit. Er zijn geen stomme vragen Ik denk dat ze het toch een abbo noemen omdat je je er toch voor registreert. Een onbetaald abonnement oid.
Nee hoor, Silver kun je altijd hebben. Geen Gold voor nodig. Al maakt dat niet veel uit aangezien je bij het aanmaken van een account sowieso eerst een gratis maand Gold krijgt. edit: Wat Modder zegt dus.
Pfoeiii je moet dus heel die demo uitspelen voordat je die ME3 stuff krijgt kan het allemaal nu dus nog een keer doen op de 360, als ik dan daadwerkelijk die game haal zit ik voor de 4e keer al die intro te doen Maar goed erg vet allemaal, afgezien van de nogal gare camera en outdated interface blijf ik zeer positief.
Wacht, krijg je dat pas op het einde? Wat was dat dan wat je in het begin kreeg? Ik dacht dat daar ook ME3 armor tussen zat.
Volgens mij hoor ik daar geluiden van iemand die de hele demo weer opnieuw kan gaan doen (Je krijgt alleen de ME3 wapens aan het begin)
Oh lekker dan, zag op het begin scherm dat ik de ME3 DLC had gekregen. Vervolgens demo opgestart, personage gemaakt en meteen uitgedaan en demo van mijn harde schijf afgehaald. Vond het geen zak aan, mwah dan maar geen armor. Zou het toch niet gebruiken denk ik.
Goede demo. Veel content, ondanks de 45 minuten timer en het geeft een goed beeld van het spel denk ik. De demo heeft mij wel overtuigd dat ik deze game niet day-one wil kopen. Voor mij lijkt Amalur erg op een combi van DA2 (combat) + WoW & Fable (o.a. MMO mechanics, UI en grafische stijl), allemaal games waar ik nu niet naar op zoek ben. Misschien dat ik Amalur ooit nog aanschaf bij een pricedrop of wanneer ik zonder andere games zit (kleine kans op het laatste ).