Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Noxi zitten de jongens nu aan. Ikzelf heb momenteel even geen PWO omdat ik min of meer weer in opbouw fase zit na maandje of 2 niet echt meer serieus getrained te hebben.
    Ben met de week weer sterker aan het worden en gaan v/a volgende week aan een bulk schema beginnen. Zal over maandje, miss 2 wel weer tegen een plateau aanlopen en dan zal ik wel weer een PWO gaan gebruiken.
    Ik heb momenteel wat testers liggen van 1MR(1more rep) en daar zaterdag mee getrained. Als je voor sterkheid een cijfer moet geven, krijgt Jack3d een 4/10. Noxi pro een 7/8 en 1MR 11/10.
    Holy shit wat ga ik daar hard van zeg! Ga daar dan een pot van halen.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb nu ook off weken. Heb al te lang getrained met een PWO. Had laatst ook een sample van 1MR. Jezus wat knalt dat erop idd. Dikke focus jonge. Spul was niet te harde maar het resultaat. Had er toevallig gistr naar gekeken. Best duur spulletje.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bodyenfitshop.nl heeft 'm niet op de website staan maar in de winkel staat ie voor 34 euro wat ik nog wel mee vind vallen.
    Ga daar zeker een potje van halen mocht ik er weer aan beginnen.

Word wel afgeraden om direct aan de 1mr te beginnen. Eerst beetje weerstand opbouwen door eerst aan de noxi, Jack3d of Crack te beginnen.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah ja daar issie.
    Was aan het kijken onder PWO dus vandaar niet gevonden.
    En je tester was zeer waarschijnlijk Fruitpunch. Bij de winkel zeiden ze ook dat die absoluut niet te rammen was.
    De lemon schijnt wel oke te zijn.

6. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Flix, wel grappig hoe jij Jack3d met een 4 bestempeld en noxi met een 7-8 en 1MR met een 11.

1MR merkte ik helemaal niets van, Noxi vond ik tegenvallen en Jack3d doet het altijd goed bij mij. Ik heb nu ook nog Maximize gehaald en ik ga daar ook als een raket op.

Ik heb altijd 3 PWO's om gewenning te voorkomen. Dit had ik dus bij Noxi gehad en daar baalde ik wel van.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar hij geeft ook al eerder aan dat dit persoonlijk is, iedereen reageert er anders op ;-)

8. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Training van gister ging echt lekker. Nieuw pr met bp: 6x85kg :)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is persoonlijk maar wat sterkte v/d middelen, hoe het bedoelt is is het jack3d, noxi, 1mr(laag naar hoog)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

8)

Dat is allesbehalve de voornaamste werking van creatine. En nee creatine is geen pwo maar heeft zeker wel een rechtstreeks verband met je energiehuishouding.

voor de ins en outs over creatine is dit wel een leuk stuk

http://www.eigenkracht.nl/supplementen/specifieke-supplementen/creatine

en (al vaker gezegd) beta alanine is erg interessant om er naast te nemen, helemaal voor de mensen die ook andere sporten er naast doen

http://www.eigenkracht.nl/supplementen/specifieke-supplementen/beta-alanine

kost, net als creatine, net niks

en mbt reversed benchpress: best geinig om zo nu en dan te doen, alleen mijn polsen trekken het maar matig

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Yup, heb hem een tijdje gedaan, wel een chille oefening. Ga hem denk ik ook weer wat vaker pakken. Ik had inderdaad ook een wetenschappelijk artikel gelezen dat er met RG BP meer activiteit is in je bovenste borstspier.

t.t Creatine geeft je energie. Je hebt van jezelf al een voorraad energie (ATP). Als je gaat trainen verbruik je energie en komt er een P vrij, dan krijg je ADP. Creatine vult ADP weer aan (met P) waardoor het weer energie (ATP) wordt.

Je lichaam maakt echter zelf ook creatine aan, de hoeveelheid hangt af per persoon. Daarom is het effect van creatine ook verschillend bij iedereen.Verder kan door overmatig gebruik van creatine je eigen creatine aanmaak verminder doordat je het inneemt.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Als je honderd push ups doen om de dag [in een keer niet over de dag verdeeld] helpt dit een beetje je arm spieren vorm te geven?

Niet echt gespierd maar dat me armen/borst dan iets meer vorm hebben, of wordt het dan echt sportschool?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee het word je inlezen in de theorie als je zulke vragen stelt ;)

no offence maar je hebt zelfs de klok niet horen luiden, laat staan dat je weet waar de klepel hangt.

Lees de openingspost even door!

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De openingspost bevat alleen maar links naar andere sites en verder wat info voor mensen die al bezig zijn. No offence maar denk niet dat die daar ook veel aan heeft ;)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bovendien doet de helft van de links het niet of gaat naar een verkeerde pagina. :) Hoi, ik ben er weer. :+

Ik ben trouwens in oktober begonnen met Stronglifts, zit inmiddels op:

Squat 5x5 95kg
    Bench Press: 5x5 67,5kg
    Barbell Row: 5x5 60kg
    Overhead Press: 5x5 42,5kg
    Deadlift 1x5 110kg

En lichaamsgewicht is gestegen van 72.8kg naar 81.9kg en het vetpercentage is niet significant gestegen.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja beetje verkeerd verwoord.
    Ikzelf merkte helemaal niets van creatine behalve dat ik 2-4 liter water per dag dronk en maar 2 keer per dag hoefde te pissen.

Net perongeluk een visolie capsule doorgebeten8)
    Had 'm tussen m'n tanden klem omdat ik vergeten was water te pakken en terwijl ik de kraan opendoe bijt ik tegelijkertijd!
    Heb nu al de hele dag echt een gigantische nare zure lucht om me heen hangen!8)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahaha dat is zo ranzig.

18. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Nice stats man! Voor die stijging van lichaamsgewicht erg netjes. IK begin volgende week ook met 5x5 en ik vroeg me eigenlijk af hoe het precies zat met opwarmsetjes. Ik las dat je voor DL 2 opwarmsetjes moet doen, maar hoet zit dat met die andere?

Gister ging de training ook weer heerlijk. 5x115 DL, terwijl vorige week 100 nog mijn max leek.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik doe altijd eerst 2 opwarmsetjes van 5 met lege barbell, zoals in het boek staat en dan 1 setje van 3 met de helft van de schijven aan de barbell.

Behalve bij deadlift, daar moest het anders. Daar doe ik 1 setje van 5 met 40kg, dan 1 setje van 5 met het gewicht dat precies tussen 40kg en m'n werkgewicht in zit en dan doe ik 1 setje van 5 met het werkgewicht. Ik doe ik alleen het laatste setje met mixed grip.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo 2 met lege barbell? Ik doe er zelf 1 met lege barbell en 1 met een respectabel opwarm gewicht om vervolgens 5x5 vol te knallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina