[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alonso doet het ook wel goed, maar hij is nog geen WK geworden. Dat was het bij Renault 2x gelukt. Het ligt ook niet aan hem dat het niet lukt, maar de Ferrari is gewoon niet goed genoeg en dat kan Vettel ook overkomen. Dat is wat ik bedoel. Hij zit nu bij een winnend team en als ie dan overstapt, moet ik het nog maar zien.

2. JeePee

JeePee Guest

Haha nee joh, zelfs een blinde kon zien dat Kimi + Mclaren een betere som was dan Kimi + Ferrari.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Oké in dat opzicht heb je absoluut gelijk wat betreft Alonso, het grote succes bij Ferrari laat inderdaad nog op zich wachten. Wat Raikkonen betreft was het natuurlijk wel gelijk raak in 2007. :)

4. JeePee

JeePee Guest

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Senna bevestigd bij Williams...

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Dit blijft mooi. Zweten voor het leven :+:cool:.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, ja, kippenvel! Echt super.

8. JeePee

JeePee Guest

Wie rijdt er daar rond op P4 in zijn Torro Rosso'tje? Kan het niet goed zien door die regen :+

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik was hier zooo ziek van toen. Kut Hamilton had het die race echt niet verdient.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Komt omdat Glock een soort do or die actie deed, door niet te gaan pitten. Anders reed Hamilton gewoon de gehele race op P5 en was deze drama er allemaal niet geweest.

Daarnaast ligt deze baan Hamilton totaal niet. P3 in 2009 was nog het beste resultaat.

@JeePee
    Vettel reed erg sterk. Ik kan me herinneren (deze race staat op m'n netvlies), dat Vettel zelfs nog goed het tempo van de leider Massa en Alonso (P2) kon volgen. Uiteindelijk doordat hij moest pitten, viel 'ie wat terug.

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. :)
    Was een mooi einde. Met die gasten van Massa aan juichen en dan die kop van ze. Ging kapot. :D

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die race niet, maar o.b.v. het seizoen wel. Sowieso is Massa middelmaat die soms uitschieters heeft, maar een topper zoals Hamilton is, is ie absoluut niet.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hamilton was in 2008 gewoon ook ziek goed.
    Blijft een vette eerste ronde van hem.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ook mentaal was het heel knap van hem dat ie in 2008 WK werd. In 2007 was alles nieuw voor hem en toen werd ie het nét niet. Dus dan heb je een grote teleurstelling te verwerken plus dat iedereen verwachtte dat ie in 2008 dan wel even WK zou worden. Dat ie het dan ook nog doet, is heel sterk.

15. JeePee

JeePee Guest

Wat lees ik nou toch allemaal 8)

2008 was echt een schijtjaar. Sure, het was spannend, maar kom op!
    Alonso zat in een Renault truck. Vettel in een ge-upgrade Minardi. Button in de meest dramatische Honda ooit en Kubica wou wel, maar kon niet met die BMW. In de enige twee topteams zat een Kovalainen die als slaaf achter Hamilton aan mocht rijden, Massa die voor de eerste en de laatste keer de backing van zijn team had in de tijd van z'n leven, Raikkonen die een Hamiltontje '11 had en Hamilton zelf die het alleen maar spannend maakte omdat 'ie het verschil tussen een groen en een rood stoplicht niet weet en omdat ie het voor elkaar kreeg een half deelnemersveld in één bocht buiten de baan te drijven.

Fisichella zegt het al: Massa is de middelmaat met uitschieters. Als je het tegen hem in de freakin' allerlaatste bocht van een heel seizoen laat aankomen zal het vast geen toppertje zijn geweest, wel? 8)

Hamilton's beste seizoen is nog altijd 2007 en sinds de start van zijn 1ste GP is zijn CV aardig op die van ene Jacques Villeneuve gaan lijken.

Ik mis iets volgens mij? Hij start achteraan het veld en haalt in de 1ste ronde 2 mensen in? 8) Die actie op Bourdais telt niet, want daar remt hij gewoon niet. En dat vonden de stewards ook, want als ik het me goed herinner kreeg 'ie daar een drive through voor.
    Doe het dan gewoon zo. :cool:

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jacques Villeneuve is tof :p

Ben het niet eens dat 2007 Hamiltons beste jaar was. Die podiumreeks was heel indrukwekkend, maar het was allemaal nog nieuw. Hij had nog geen druk, kon lekker vrijuit rijden. Er was geen verwachtingspatroon, zeker niet naast de kersverse tweevoudig WK Alonso. Het bleek goed te gaan en hij werd zelfs bijna WK. Bijna, maar in de laatste race gaf hij alles nog weg. Een grote teleurstelling. Alonso ging weg en dus kwam alle druk op Hamilton te liggen, want nu moest ie presteren. Mogen was er niet meer bij. Dus hij had die druk plus zijn eerste tegenslag (het missen van het WK). Daarom is 2008 mentaal sterker.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    @ Jeepee

Zeg toch alleen dat het een vette ronde is..

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Dit is ook gruwelijk en dat voor de tweede F1 race van Hamilton!

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  19. JeePee

JeePee Guest

Zie ik dat nou goed? Raken ze elkaar daar niet? 8)

Nee, maar ff serieus: prachtig toch? Ronden lang proberen een goede tow te krijgen door de bochten voor het rechte stuk net wat anders aan te snijden. En dan naast elkaar op het vuilen elkaar eruit proberen te remmen.

Fuck you DRS :'-(

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Massa heeft seizoen 2008 verloren door die debiele tankslang die ferrari toen had.

Deel Deze Pagina