Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Kobe is zo'n baas, hij wordt altijd double teamed (thriple teamed) op het einde maar hij raakt die buzzer beater zo vaak, maakt niet uit door hoeveel man hij wordt gedekt zijn schot komt toch wel, zo clutch.

Kobe is echt de enige die inderdaad in de buurt komt van Jordan, Magic was ook baas maar Kobe vind ik eigenlijk nog een stap verder. Alleen omdat hij nog actief is durft men hem (nog) niet in die orde te plaatsen.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, Nash houdt de Suns nu nog omhoog maar ben echt bang als Nash daar weg gaat dat er een groot gat open komt. Hopen op een goeie draft pick.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Over bazen gesproken:
    [yt]TBuTb-DUwN0[/yt]

Hopelijk komt ie snel terug :D.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Las dat de Knicks interesse in hem hadden. Hij moet wel wachten tot het eind van het seizoen in China, je kan daar niet tussentijds weg dacht ik.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Echt een showman, hij is ook de enige in de NBA denk ik die net zo hoog springt vanaf zn rechter en linkerbeen + 2 benen,

Wel een van de meest unconsistent spelers, maar hij kan je die spark geven soms.
    En dan heeft ie ineens 42 punten ofz :9

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Best grappig dat de nuggets het zo goed doen zonder melo en zonder JR Smith en nog 2 topspelers. Normaal komen ze in maart terug.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Liefst nog een keer een dunk contest met JR Smith, Richardson en Carter. Dan krijg je echt de meest creatieve dunks. Helaas zijn ze nu wel al wat ouder, maar dat mag de pret niet drukken. :cool:

Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Naah, ik zou liever een andere dunk-contest zien hoor.
    Dit wordt niet echt meer wat, met deze spelers. Zij hebben hun tijd gehad.

Blake Griffin is sowieso weer present in de dunk-contest van dit jaar.
    Ben ook wel weer het meest benieuwd naar hem, hij heeft toch wel die meest zieke hops in de NBA. Kijk maar eens, bijna al zn dunk zijn met zn hoofd op ringlevel.

Voorderest weet ik niet echt wie nu leuke contenders kunnen zijn.
    John Wall kan er wat van, maar denk niet dat hij iets nieuws kan brengen. Javale is vorig jaar al geweest..

Shannon Brown verdient nog wel een kans vind ik.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Blake is awesome maar niet creatief.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Griffin heeft wel bounce, maar hij is ook al 6'10 of iets in die richting, vond zijn dunks in de vorige dunkcontest niet orgineel en vond hem ook niet de terechte winnaar.

Shannon Brown heeft ook zieke dunks, zie hem ook nog wel graag een keer.

En Kevin Durant? Volgens mij heeft hij ook wel zieke dunks in huis, in de off season heb ik wel een paar hele mooie voorbij zien komen.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Griffin is te gehyped, dat over de auto springen vond ik ook echt niets aan. Te commercieel (auto van de hoofdsponsor natuurlijk), was 'maar' over de motorkop en dan nog eens schuin ,...

Ik heb laatst wel nog mooie foto's van zijn sprong gezien, van de zijkant en bovenkant uit maar vind het niet genoeg om de wedstrijd te winnen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Eigenlijk zou rose met alles mee moeten doen, dunk contest/3 point shootout/skills competition/all star game (MVP). :thumbs:

Ik vraag me af wat als Lebron nu bij de bulls had gespeeld of ze vorig jaar al kampioen waren geweest maar ik snap wel dat hij bij Wade wou spelen en ook het financieel aantrekkelijker is om in Florida te werken (geen belasting op je inkomen) en het klimaat.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, helaas.

Zou graag een keer een training met hem willen doen, dan bedenk ik de dunks wel en oefent hij ze :+

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, tuurlijk over een auto springen blijft knap maar ik denk dat de meeste NBA spelers die kunnen dunken dat wel kunnen, hopelijk wordt deze dunk contest niet zo scripted.

Trouwens Paul George wil ik ook wel zien, heeft zieke hops en is nog erg jongen. Filmpje waarbij hij over 7'2(!) Roy Hibbert springt. Gebruikt wel licht zijn handen. :cool:

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Knap maar hij steunt even met zijn linkerarm op hem, ik denk dat Nate dat ook deed toen hij over Howard sprong. :D

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja Nate deed dat ook een beetje. Alleen Howard is 6'11, misschien net 7'0. Hibbert is 7'2, alleen dan is het verschil weer dat Robinson een stuk kleiner is. Vind het sowieso echt knap als je zo klein bent en toch kan dunken. En dan niet een standaard dunk maar ook gewoon nog heel creatief.

Nog mensen wakker die Heat vs. Lakers gaat kijken?

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oeeeeeeh Lebron was on fireeeeeeee!

Spelers die ik in de dunk contest wil zien: Westbrook, Lebron (!), Rudy Gay. En Iguodala, die verdient het om een keer te winnen.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Lebron was inderdaad aan het bazen gister.

Volgens mij wilde Lebron vorig jaar bijna naar de dunk contest, tenminste er toen hevig over gespeculeerd. Zou me wel vet lijken, volgens mij heeft hij aardig wat dunks in huis.

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Lekkere buzzerbeater van Kevin Love gister.

Die nieuwe jersey's van Maimi zijn wel erg nice btw,twijfel of ik er 1 laat halen gezien een maat van mij eind van de maand naar Maimi gaat.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Knicks |:-

Wat een flutteam, ze hebben imho potentieel maar ze doen er niets aan.

En Carmelo die kwaad wordt op Jennings, prachtig._O_ Jennings trekt zich er toch niets van aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina