Ik snap ook niet waarom De Boer het maar blijft proberen met Blind. Komt verdedigend gewoon veel te kort, is veel te langzaam voor een back en brengt aanvallend vrijwel niks. Snap niet waarom De Boer niet gewoon Koppers opstelt, laat bij mij een betere indruk achter dan Blind.
Nummer acht toch? Spoiler Internazionale is aan een uitstekende reeks bezig in de Serie A. De grootmacht uit Milaan won in het eigen Giuseppe Meazza met 2-1 van concurrent Lazio en dat betekende voor De Nerazzurri alweer de achtste zege op rij in de Italiaanse competitie.
Wie had gedacht dat Inter nog mee zou doen met de titel na al die drama wedstrijden... zeer knap hoor.
Conclusies dit weekeinde: - Van Persie is veel te goed voor dit Arsenal en Wenger komt zowaar echt onder druk. - Van Persie moet lekker naar Spanje verkassen oid. - Balotellio moet voor de rest van het seizoen geschorst worden voor die trap in het gezicht van Parker. - City wordt kampioen in Engeland. - Liverpool is niks zonder Suarez, zelfs niet nu Gerrard weer terug is. - Kuyt moet weg bij Liverpool. - De Eredisivie is spannend op de ranglijst, maar het voetbal is niet om over naar huis te schrijven. - Feyenoord is veel minder zonder Guidetti en El Ahmadi. - Ajax is helemaal niks met Blind. - Inter doet zowaar weer mee om de titel in Italië
Vind het een beetje onzin. Seizoen duurt daar 38 wedstrijden. Na 4 wedstrijden kun je dus helemaal niks zeggen.
Ze staan op plek 4 met 6 punten achterstand op plek 1. Hoezo doe je dan niet mee? Edit: die achterstand kun je echt wel goedmaken in de resterende 19 wedstrijden.
Echt meedoen is misschien een beetje snel geconcludeerd. Je kan beter zeggen dat ze de aansluiting hebben gevonden. Zes punten is inderdaad goed te maken in 19 wedstrijden, maar je moet toch rekening houden met de clubs die erboven staan. Die stoppen niet ineens met voetballen...
Inter doet mee voor plek 3: drie punten achter op Udinese. Dat is het belangrijkste doel. Daarna kan je eventueel verder kijken maar meedoen om het kampioenschap is nu niet aan de orde.
Ik bedoel het anders om Dat ik het vreemd vind dat je denkt dat een club als Inter met een slechte start niet meer voor de titel mee doet. Seizoen duurt nog lang en de achterstand is zo ingehaald.
Wil je zeggen dat de rest het wel goed doet dan? Blind is kut, enorm slecht, maar lekker simpel om hem de schuldige geven. Ajax mist Sigthorsson, Boerrigter, Van der Wiel. Vertongen en Eriksen zijn uit vorm, spelen ver onder hun niveau. Janssen is een drama, Sulejmani voert ook geen fuck uit en Ebecilio ís gewoon een faalhaas.
Dat vind ik overdreven, maar Blind is gewoon Ajax onwaardig. De drie die jij noemt missen we wel vaker dit seizoen. Als je Blind en Imbecilio vervangt voor Koppers en Lodeiro/Serero speel je een hele andere wedstrijd. Edit: als ze alle 11 week in week uit speelden (én goed) dan doe je makkelijk mee om de 1e plaats, nu is het strijden en hopen op misstappen van de andere 3.