@2K, Kan in principe beiden, wanneer je in een hostel zit kom je makkelijk in contact voor simpele baantjes om wat geld te verdienen. Dan daarnaast kan je dan een betere functie ergens zien te vinden en dan lekker een kamer huren. Tuurlijk is het misschien lekkerder om van te voren iets te hebben zodat je er zeker van bent, helemaal als je budget niet al te groot is, maar in het algemeen komt het altijd wel goed.
Yep voor Erasmus, vorig semester al in Korea gestudeerd en dat was zeer geslaagd. Klopt trouwens de locatie van Lyon is best ideaal, kan zeker wat mooie weekend tripjes maken en ben dat ook zeker van plan.
Met een beetje mazzel, had een stage plek nodig voor m'n studie en ontmoette een paar mensen die me wel graag wilden helpen. Toen kreeg ik een paar dagen later een paar business kaartjes die ik maar moest bellen en toen was ik al in het vliegtuig binnen 2-3 weken.
Verder ook mensen ontmoet die gewoon naar Australië gingen omdat ze in Nederland moeilijk aan werk konden komen en daar binnen no-time een baan hadden. Zeker met je diploma op zak is het makkelijk voor elkaar krijgen alsnog, helemaal omdat veel Australiërs stoppen met studeren na middelbare school omdat je toch wel goed verdiend. Dus blijft een goede vraag naar meer educated mensen.
Laatst bewerkt: 23 jan 2012