De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    RR®r
    Die debiel Sigi Lens moet vandaag eerst nog overeenstemming bereiken met Espanyol, dus die kan het weer net als de vorige keer gaan verkloten.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vaak ziek:F: dude:emo:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als die gozer bij Ajax weg is, ook al is het maar voor een half jaartje, is dat wel een feest op Leidseplein waard.

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is zeker vaak ziek :'-(

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Waarschijnlijk ben je gewoon bang dat hij jullie verdediging helemaal wegspeelt en ga je nu loze argumenten verzinnen die totaal nergens op slaan.
    Aangezien dit pas de eerste keer is dat hij ziek is.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat kan je die Aernhem niet aan doen man, man. Zelfs hij post nog meer nuttige dingen. En ik neem aan dat Sammy niet van Vitesse houdt, hij houdt niet van het gekke publiek, zoals bij Oranje, schaamt zich er kapot voor. Dan zou hij van het publiek van Vitesse, wat vanaf een goal de rest van de wedstrijd lekker simpel 'waar is het feestje? Hier is het feestje!' zingt, niet blij worden.

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, dat publiek past niet bij mij. Fijn dat je me al zo goed kent. :)

En ik ben al langer dan die Dyonko ofzo Ajax supporter denk ik... En nu ook een seizoenskaarthouder. Betwijfel het dat hij er een heeft.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou liever willen dat ik je niet kende.

Maar jongens, hoeveel denken jullie dat het wordt tegen Feyenoord? Met Guidetti zie ik het nog wel een gelijkspel worden of zelfs winst voor Feyenoord, want denk dat Frons weer Blind opstelt.

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sja, dat jij je aandacht aan mij spendeert is niet mijn schuld.

Haha, als ik ergens niet bang voor ben is dat Feyenoord Ajax gaat wegspelen. Feyenoord had een aardig 1ste seizoenshelft maar dat gaat helemaal nu instorten. Het gaat een heerlijke middag worden met allemaal jankende Feyenoordertjes.

10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik vind zijn opmerking grappig :+

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Met guidetti en als iedereen een goede dag heeft winnen we wel, zonder guidetti zie ik het iets minder zonnig in helaas :mad:

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Welke dan?

En de kans dat Frankie Blind opstelt is HEEL klein, zeker nu Alderweireld geblesseerd is gaat hij Van Rhijn centraal zetten sinds hij een rechtsbenige is.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben Geboren en getogen in Amsterdam , m'n pa is een grote Ajacied en het is er bij met de paplepel ingegoten. Dus nee , je bent niet langer fan dan ik (of je moet 22+ zijn maar dat kan ik me niet voorstellen met jouw mongolengedrag).

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb jij een seizoenskaart? Want dat meld je niet...

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet dat deze discussie weer gaat beginnen. :+

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hij is 1 keer eerder een beetje ziek geweest, amandelen zijn een bitch. Ik vrees wel voor zondag, want afgelopen zondag bleek wel hoeveel we el Ahmadi missen. Hij loopt werkelijk overal, en dat kon Mokotjo toch niet helemaal invullen (understatement). Ik vind het makkelijk dat mensen ook naar Achabar wezen, maar hij heeft werkelijk geen bal gehad (vooral dus ook omdat je echt een schakel op het middenveld miste). Verder heeft Guidetti 11 uit 12, dus volgens mij laat hij zijn voeten aardig spreken.

Klote ook dat Nelom geblesseerd is, hij is zo'n beetje de enige linksback. Begin vh seizoen laat wel zien dat Martins Indi geen back is...

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dude hou gewoon je klep, niemand zit te wachten op jou trollende reacties.
    En jij reageert ook niet op alle informatie die er word gevraagd, dus snavel toe pleas.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, die gast boven je die zegt dat hij al eerder ziek is geweest. Hij was trouwens laatste ajax - feyenoord geblesseerd/ziek.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach wat verwacht je anders van Koning Spijkerpoep.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, hij had die ene die hij kreeg er toch wel in mogen knikken :+ Maar ja, met 1,50m lengte mag je niet teveel van een kopbal verwachten..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina