Gisteren de demo uitgespeeld (allé, tot de 45 minuten voorbij waren).
Ik hoop dat er veel quests in deze game zitten zodat dit een goed evenwicht biedt met het actie gedeelte, want dat is er genoeg (zo m'n eerste indruk), al is de combat wel goed uitgewerkt !
Het exploren is inderdaad wel belonend, echt tof om een grot achter een waterval te ontdekken (met giant rats, fun!) en daar een goed longsword te bemachtigen !
Sommige dingen vind ik naar mijn idee té ingewikkeld uitgewerkt, maar dat kan zijn omdat het "nieuw" is. Storen doet me dat niet, maar vraag me wel af of het op de lange duur niet gaat irriteren, ik weet het niet ... zou kunnen.
Het levelup systeem vind ik wel origineel gedaan.
Maar omdat deze game heel wat te bieden heeft en je bij zo'n demo geen handleiding hebt is het lastig al die content te doorgronden ...
Mmmm, ik geloof wel dat Amalur een toffe & verslavende rpg kan worden en eigenlijk zou ik hem niet mogen kopen, want heb al zoveel rpg's die nooit uitgespeeld geraken
Toch zal ik deze aanschaffen en wel meteen bij de release, want ik ken mezelf al :
zoiets als dit kan ik TOCH niet laten opzij liggen !
Op de een of andere manier spreekt menig rpg me nog steeds meer aan dan de TES games (ook al amuseer ik me wel met Skyrim), "but that's me"
Laatst bewerkt: 26 jan 2012