Alleen heb ik mij echt totaal niet vermaakt bij die WWII levels en die gekke monsters waar je tegen moest vechten, vond het echt niks aan.
Als je hem wilt lenen van me AntraXxX moet je het maar melden, alleen €1.50 erbij stoppen voor de postzegels zodra je er klaar mee bent en dan stuur ik hem naar je op!
Tof van je Fiasco , maar ik haal hem dan wel voor 4,95 bij Gamemania, omdat ik alle spellen graag verzamel. Heb helaas volgende week tentamens, dus denk dat ik hem mid februari haal zodat ik eind februari/begin maart met deel 2 kan beginnen. Hoelang duurt het verhaal ongeveer op normal en ik zie dat hij ook een multiplayer heeft, is die een beetje te pruimen?
Nee, vergeleken met een Call of Duty of Battlefield is de multiplayer uit The Darkness ruk, maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk.
Dat had ik ook, die WWII waren pasten totaal niet in de game. Verschrikkelijik, ik vond die game geweldig, maar dat stuk vond ik echt te nep.
zeggen zoveel mensen.. Ik vond het juist geniaal, die sfeer daar was zo vet. En jongens kom op in WWII werd er geen loopgravenoorlog gevoerd. Dat is toch echt WWI wat je ook kan zien aan de (Duitse) helmen.
Ik vind die delen van het spel ook gaaf hoor. Er zitten wat langdradige stukken in die te rechttoe-rechtaan zijn. Maar wat me vooral is bijgebleven is de bijzondere sfeer, dat dorp met soldaten, 'Into the heart of the Darkness' en dat familielid daar.
Gisteren deel 1 uitgespeeld gelukkig, ruim op tijd voordat deel 2 uit komt! \o/ @ AntraXxX Op setting hard heb ik 'm binnen 8 uurtjes uitgespeeld. Wellicht dat het op de normale setting sneller is.
Volgende week vrijdag komt de game uit. Ben benieuwd hoe de volledige game is. De demo beloofde veel goeds
http://www.oxmonline.com/darkness-ii-review 9.0 The Darkness II's copious gore might upset sensitive stomachs, but it's vastly superior to its predecessor in every respect, spinning a frantic, fantastic neo-noir nightmare you won't want to end. Even those who ordinarily dismiss horror with a shake of the head should give it a shot
Zo, net deel 1 uitgespeeld. Zeker wel een vette game! Beetje onduidelijk alleen af en toe, soms was het echt niet duidelijk wanneer ik the Darkness en de powers nou wel of niet kon gebruiken. Een simpel metertje dat je Darkness Energy aangeeft zou dit zo oplossen, dat zou ook een stuk meer balans tussen de powers geven (welke nou sterker zijn en meer energie kosten). Morgen de demo van deel 2 ff downloaden en dan misschien een paar dagen later de full version kopen.
Goooeeeeed bezig. Vet spel hè? Wat je zegt klopt een beetje. Je kan het wel degelijk zien in het spel, maar echt duidelijk is het niet. Zo lang je in de schaduw ben kan je The Darkness oproepen en gebruiken. Vervolgens moet je kijken naar de 'lichtjes' in de twee slangen. Hoe meer, hoe meer je de krachten kan gebruiken.
En je kunt The Darkness niet gebruiken bij onschuldige mensen, zoals in het metrostation en bij vrienden
Wauw, dat heb ik dus de hele game niet gezien Zou handig zijn als ze dat ergens aan het begin gezegd hadden ofzo
Volgens mij wordt dat wel uitgelegd hoor. Wanneer je het hart van een tegenstander opeet, als ik het me goed herinner. Daar heeft het ook mee te maken namelijk. Als je een bepaald aantal harten eet, krijg je extra energie.