1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Darkness 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 jul 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen heb ik mij echt totaal niet vermaakt bij die WWII levels en die gekke monsters waar je tegen moest vechten, vond het echt niks aan.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hehe jullie maken het me wel moeilijk. :9
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon deel 1 kopen man. Super vet spel en voor 4.95 ligt ie bij Gamemania :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je hem wilt lenen van me AntraXxX moet je het maar melden, alleen €1.50 erbij stoppen voor de postzegels zodra je er klaar mee bent en dan stuur ik hem naar je op! :)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tof van je Fiasco :), maar ik haal hem dan wel voor 4,95 bij Gamemania, omdat ik alle spellen graag verzamel.

    Heb helaas volgende week tentamens, dus denk dat ik hem mid februari haal zodat ik eind februari/begin maart met deel 2 kan beginnen.
    Hoelang duurt het verhaal ongeveer op normal en ik zie dat hij ook een multiplayer heeft, is die een beetje te pruimen?
     
  6. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, vergeleken met een Call of Duty of Battlefield is de multiplayer uit The Darkness ruk, maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk.
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    mp is leeg... sp is zeker tof, tussen de 8 en 10 uur speeltijd denk.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat had ik ook, die WWII waren pasten totaal niet in de game. Verschrikkelijik, ik vond die game geweldig, maar dat stuk vond ik echt te nep.
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    zeggen zoveel mensen.. Ik vond het juist geniaal, die sfeer daar was zo vet. En jongens kom op in WWII werd er geen loopgravenoorlog gevoerd. Dat is toch echt WWI wat je ook kan zien aan de (Duitse) helmen.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die delen van het spel ook gaaf hoor. Er zitten wat langdradige stukken in die te rechttoe-rechtaan zijn. Maar wat me vooral is bijgebleven is de bijzondere sfeer, dat dorp met soldaten, 'Into the heart of the Darkness' en dat familielid daar.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren deel 1 uitgespeeld gelukkig, ruim op tijd voordat deel 2 uit komt! \o/
    @ AntraXxX Op setting hard heb ik 'm binnen 8 uurtjes uitgespeeld. Wellicht dat het op de normale setting sneller is.
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgende week vrijdag komt de game uit. Ben benieuwd hoe de volledige game is. De demo beloofde veel goeds :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.oxmonline.com/darkness-ii-review

    9.0



    The Darkness II's copious gore might upset sensitive stomachs, but it's vastly superior to its predecessor in every respect, spinning a frantic, fantastic neo-noir nightmare you won't want to end. Even those who ordinarily dismiss horror with a shake of the head should give it a shot
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nice, lijkt me stiekem toch wel een hele vette game
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nice! Hopelijk komen er meer goede reviews. Dat zal meer mensen overhalen deze game te halen :)
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo, net deel 1 uitgespeeld. Zeker wel een vette game! :) Beetje onduidelijk alleen af en toe, soms was het echt niet duidelijk wanneer ik the Darkness en de powers nou wel of niet kon gebruiken. Een simpel metertje dat je Darkness Energy aangeeft zou dit zo oplossen, dat zou ook een stuk meer balans tussen de powers geven (welke nou sterker zijn en meer energie kosten).

    Morgen de demo van deel 2 ff downloaden en dan misschien een paar dagen later de full version kopen. :D
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Goooeeeeed bezig. Vet spel hè? Wat je zegt klopt een beetje. Je kan het wel degelijk zien in het spel, maar echt duidelijk is het niet. Zo lang je in de schaduw ben kan je The Darkness oproepen en gebruiken. Vervolgens moet je kijken naar de 'lichtjes' in de twee slangen. Hoe meer, hoe meer je de krachten kan gebruiken.
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    En je kunt The Darkness niet gebruiken bij onschuldige mensen, zoals in het metrostation en bij vrienden :)
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wauw, dat heb ik dus de hele game niet gezien 8) Zou handig zijn als ze dat ergens aan het begin gezegd hadden ofzo :lol:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij wordt dat wel uitgelegd hoor. :+ Wanneer je het hart van een tegenstander opeet, als ik het me goed herinner. Daar heeft het ook mee te maken namelijk. Als je een bepaald aantal harten eet, krijg je extra energie.
     

Deel Deze Pagina