Wat een bullcrap. Sorry dat ik het zeg, maar van die hoge achting komt in ieder geval niets naar voren uit je posts. Volgens jou is iedereen die ook maar 1 luxeproduct bezit gelijk een gewillig schaap dat dat luxeproduct heeft gekocht omdat ze zijn gevallen voor kapitalistische misleidingen .
Waar haal je dat vandaan? Ik heb producten waarvan ik nog nooit reclames heb gezien.
En waarom zou je je eigen identiteit niet mogen vormen met Westerse merken? Jij doet het af als een satanische ontwikkeling, en doet het vooral af alsof de consument slachtoffer is van grote zakkenvullers. Ik voel me absoluut niet zo, maar dat terzijde.
Wow. Just wow. Jouw wereldbeeld is echt achterhaald he? Ik zou bijna echt geloven dat je werkloos bent en 24/7 per dag binnenzit. De informatiestromen anno 2012 zijn zo enorm groot. Zingeving (Maslow, ja die ken ik zelf ook als westerse hond ) is vele malen belangrijker geworden t.o.v. 10-20 jaar geleden en dit zal alleen nog maar toenemen.
Jij bent echt uniek zeg!
Kennis delen en bronnen onderzoeken, nou dat doet echt helemaal niemand meer. Alsjeblief Fred, doe niet zo arrogant en verhef jezelf niet boven ons.
Nogmaals, je denkt dat je de 21e eeuwse Ghandi bent, maar het zou je verbazen hoe gelijk je bent aan 80% van de wereldbevolking. Sorry als dit als wereldnieuws komt, maar behalve je kijk op consumentisme ben je werkelijk geen steek anders als ons.
Laatst bewerkt: 25 jan 2012