De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste dag van z'n contract jagen we hem met pek en veren het Ajax complex uit.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik eerlijk gezegd ook :+

Behalve als ik voor niet veel minder lekker in Spanje een jaartje tegen een bal aan had mogen trappen.

Ik had het in ieder geval wel overwogen.

Maar al met al kan ik het El Ham niet kwalijk nemen want als mijn baas van mij af wil zal hij ook mijn contract of moeten kopen of een andere baas moeten vinden die me hetzelfde of beter bied.

Ik (en El Ham ook) ben tenslotte geen liefdadigheidsinstelling

Men valt er zo over omdat het in de voetballerij om zulke hoge salarissen gaat en sommigen van ons graag nog de illusie in stand houden dat het vooral om de sport en het plezier daar in gaat.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Of gewoon nu, scheelt nog 3,5 jaar salaris.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nog 3,5 jaar? Dan is het niet zo raar dat ie lekker bij ajax blijft :)

5. Seh

Seh Guest

:lol: Ja want als je hem weg jaagt dan heeft hij geen recht meer op zijn salaris.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    3,5 jaar?

:lol:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan kun je het hem toch ook bijna niet meer kwalijk nemen, waar vind je nog zon baan :+

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    El Hamdaoui is hard op weg op de Bogarde van de 21e eeuw te worden ja _O_

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is niet waar, Bogarde was in zijn goede jaren (met name rond de WK 98 ) een topverdediger, hij had alleen de pech dat hij bij het Nederlands elftal Frank de Boer voor zich had. Toen zijn kans eindelijk leek te komen omdat Numan geschorst was voor de halve finale tegen Brazilie raakte hij op 1 van de laatste trainingen voor die wedstrijd zwaar geblesseerd. Een aderlating voor het Nederlands elftal omdat Cocu toen plots linksback moest spelen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Cyrax is ook niet helemaal serieus.

Bogarde op zn top was een beest , maar die top heeft hij bij Chelsea (mede door die blessures die je noemde) nooit gehaald.

11. Seh

Seh Guest

Eckte Rotterdammer! :+

Alleen vergeet ik voor het gemak even dat hij Ajax kampioen heeft gemacht.

Ja echt. :'-(

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Daar denken veel mensen anders over.

13. Seh

Seh Guest

Topscoorder in het kampioensjaar. Imo genoeg.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is dit serieus..? 3,5 JAAR? Hoe lang had hij een contract dan, toen hij hem voor hem tekende. Hij zit er toch al 2 jaar ofzo?

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij tot 2015.

Edit: Wiki zegt 2014, dus nog 2,5 jaar.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vierjarig contract was het, dus nog 2,5 jaar. Maar dat blijft te lang natuurlijk.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zijn er mensen die interesse hebben in het artikel over de 'spitsenproblematiek' bij Ajax, dat in de nusport van deze week staat? Zo ja, dan kan ik het artikel inscannen en hier plaatsen. :)

Ik vond het interessant om te lezen in ieder geval.

Edit: in het artikel wordt ook ingegaan op de 'kwestie' Hamdaoui.

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Rustig poepie. Ik weet het,ik ken zijn verhaal. Hij was gruwelijk, alleen heeft hij nimmer iets voor een langere periode kunnen laten zien. In potentie was hij een topverdediger, maar hij is het nooit geworden of geweest. Hij heeft amper echt gevoetbald.

Hoewel ik erken dat El Hamdaoui een topspits is, hekel ik zijn maniertjes, voor zover ik dat kan beoordelen. Ik geloof niet dat het alleen aan Hamdaoui heeft gelegen, noch aan de Boer. En toch, toch vind ik het een naar ventje met iets teveel misplaatste arrogantie. Ik vind wel dat hij nog een kans had moeten krijgen, zeker met het spitsenprobleem dat Ajax nu heeft. De Boer gaat er patent op dat het team belangrijker is dan het individu, maar laat een topspits in de kou staan ondanks dat het team er zwakker van wordt. Dat valt me vies tegen.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Feit dat hij de enige speler was die onder van Gaal een vrije rol heeft gehad zegt genoeg.

Die man moet geen opdracht meekrijgen wil hij goed voetballen, hij moet zijn ding doen en de voetballer bij een elftal zijn.
    Dat gaat nou eenmaal wat makkelijker bij Az dan bij Ajax.....

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij als buitenspeler (met veel ruimte) nog best in het systeem van De Boer had gepast. Daar zal hij zich zelf wel te groot voor hebben gevoeld. Ook enigszins misplaatst in mijn ogen, hij kan niets met zijn linkerbeen, kan niet koppen en is traag. Heb hem zat simpele kansen zien verpesten bij Ajax omdat ie hem weer op een bizarre wijze met buitenkant rechts probeerde te nemen. Daartegenover stonden dan wel een aantal prachtgoals, maar toch. Topspits.. not so much.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina