Dit is de plattegrond.
Wat wil je precies? Gewoon zitten en toch wat van de sfeer mee pikken?
Dan zou ik aan ''De Legioen kant'' aka de gele zijde gaan zitten. Op bijvoorbeeld RR of TT, dat is tweede ring. Vakkie P zit je wat meer beneden en daar kun je ook gewoon lekker zitten. Ikzelf stond (dit jaar geen seizoenkaart
) altijd op Z4, leuke sfeer maar wat 'normaler' publiek dan op X en S. Ook kun je als je een beetje optijd bent gewoon zo goed als op het veld staan.
Vanzelfsprekend, als je midden in het gezang wil staan moet je voor X en S gaan, alleen geen idee of je daar kaarten voor kan fixxen. Vak W1 en Z4 doen eigenlijk ook mee maar is net ietstje minder qua inzetten van liederen. Al is het ''Komen wij uit Rotterdam ken je dat niet horen dan?'' met W1 ook altijd wel geinig. Overigens kun je als je kaarten voor W4 hebt of Z1 gewoon overlopen naar de goede kant zeg maar.
Het hangt dus nogal af wat je wil. Ikzelf zou voor Z4 of W1 gaan als je wil staan, wil je lekker zitten zou ik voor Vakkie P eerste ring of RR en TT tweede ring als je wil zitten.
Ik kijk nu overigens niet naar de prijzen, dat moet je zelf maar doen en een afweging maken.
Klik om te vergroten...