Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee. Denk dat het meer het hoofdschudden is van 'hoe kan dit nou'. Dit stond op die website, niet veel bijzonders:

Dat laatste zinnetje.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Dat was helemaal aan het einde. Denk dat het o.a. ging over bepaalde beslissingen van de refs. Sowieso was het een bizarre game, maar dat knikje viel mij direct op ja.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Denk ook dat het eerder over de refs gaat dan ruzie tussen hun. Wade en Lebron zijn al jarenlang goed bevriend, nu zijn ze waarschijnlijk BFF's. Er gaat niets tussen hen komen. *)*)

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    BFF's :lol:

Ja, kan zijn dat ze zich samen verbaasden om de scheids or whatever.
    Anyway, morgenvroeg hopelijk weer gaan genieten van een paar NBA highlights.

Vandaag trouwens nog een basketballwedstrijdje gehad, stelde niet veel voor maar was wel leuk. Verloren, maar ik speelde wel lekker. Had nog een chase down block.

Btw, dunken gaat ook steeds beter terwijl ik de laatste tijd echt bijna nooit basketballde. Had vandaag een reverse met 1 hand en redelijke makkelijk 1 en 2 handen dunks in de warming up.

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha springt zo'n speler van de Magic vol het publiek in om een bal te redden, vol op zo'n gast. Raar gezicht.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Daar ging laatst nog een aflevering bij TNT basketball over :lol:
    Dit seizoen ook al een paar flinke botsingen, tot kapotte stoelen aan toe.

Hansborough is ook een baas he,

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Je zal maar in het publiek zitten. Meeste van die jongens wegen ook al over de 100 kilo dus lijkt me geen pretje.

Ergens is het ook wel mooi eigenlijk, dat zoiets gewoon kan. Zo dicht op het veld zitten.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erger me dood aan James in de laatste minuut, 2x dat hij de bal opeiste en voor eigen succes ging waarbij hij 2x miste. Die dunk in het 1ste kwart was daarintegen wel ziek _O_

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Wat zijn de Sixers toch een heeeeerlijk team!

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook nog wakker, dus maar even kijken.

Chris Paul.:cool:

Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.986
    Oef. Die van Blake was wel weer erg hard.

Moet ik Lebron James trouwens zien als het 'Ajax' van de NBA? 1 van de besten en veel fans, maar ook zeer veel vijanden? En veel leedvermaak doordat hij het de voorgaande jaren allemaal nét niet heeft gewonnen? Is dat puur gekomen door de overstap naar de Heat?

Ik vind hem namelijk zelfs in interviews best sympathiek ogen, of lijkt dit maar? Maar wat een beest, ongelooflijk.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    daaamn Griffin!

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is naar mijn idee ook het lauwe van James, in de wedstrijd komt hij heel kil en serieus over. Daarbuiten maakt hij grapjes en is hij aan het lachen etc.

Die dunk van Griffin _O_ Heb even de samenvatting bekeken, de play erna springt die verdediger voor hem weg!

En dat block van Jorden, dat Durant(geloof ik?) hem zo stoer aankijkt en vervolgens achteruit valt haha

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Block was op Harden ;-) Daaaaaaaaaaamn die dunk van Blake Earthquake is nasty!!!

@Garrett: Voordat LBJ wegging bij de Cavs was hij wel een van de geliefdere mensen in de NBA dacht ik, het is vooral op de manier waarop hij weg is gegaan (The Deciscion --> hele TV special over waar hij wilde gaan spelen 'I'm taking my talents to South Beach') en daarna die welkomsceremonie waarin hij zei niet 1, niet 2 maar 6/7 ringen dat hij wilde winnen schoot veel mensen in het verkeerde keelgat. Daarnaast hielpen dingen zoals juichen voor de bench van de Mavs tijdens de NBA Finals ook niet, hierdoor hebben mensen een beetje een hekel aan hem gekregen. Ook zeggen ze dat hij niet in zijn ééntje een titel kan winnen doordat hij dit niet met de Cavs heeft gedaan, maar correct me if i'm wrong.

Yeaaaah Minnesota ook weer gewonnen!

Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Hij is dit jaar bezig met een charme offensief lijkt het.
    Maar idd, zijn arrogantie voorgaande jaren, The Decision (zie post above) etc hebben ertoe geleidt dat hij niet erg geliefd is.

Toch gaat de vergelijking met Ajax niet op aangezien LeBron echt voor absoluut spektakel zorgt en iedereen toch op het puntje van z'n stoel zit als hij speelt.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet je helaas gelijk geven.:mad:

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Gewoon beetje stoer doen en oppeppen.
    Blake doet stoer terug door een beetje stoer te kijken :p.

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.986
    Adrenaline-beukjes icm met ruig kijken na een zieke dunk. Niets aan de hand, vind het zelfs wel grappig

EDIT: Thats what he said (up)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina