Was/ben hetzelfde, kan veel dingen in training mode, zoveel setups en combos, kreeg ze nooit geland online. Pas toen ik veel ranked en endless in SSFIV ging spelen werd ik wat beter. Wanneer is iets een crossup, welke move na een ander komt, wanneer moet ik throwtechen, kan ik datgene afstraffen en met welke move. Oefenen in Training is goed zodat jij je character leert kennen, ervaring is echt zoveel belangrijker imo. Als je wil kan je eigenlijk combo's leren terwijl je speelt tegen mensen.
Ook niet druk maken om punten of iets dergelijks(doe het zelf nog wel soms
) want hierdoor word je extra zenuwachtig en durf je geen risico's te nemen en mis je kansen in een match
Ik ben ZOOOOO slecht in SC, ben nooit verder gekomen dan hersenloos mashen haha, wil ik nu wel verandering in brengen.
Weet niet wie al goed is in SC, maar ga zeker opletten wat werkt en niet, kan ik die dingen overnemen.
Ga eerst even met een paar characters in training, kijken welke moves ik lekker kan spammen xD...jk, maar daarna ook zo snel mogelijk online/anderen uit vriendenlijst. Story mode kan altijd nog.
@BigSyke, dat is hem inderdaad, 3e ronde ofzo veranderd die in een wat duistere versie ervan...wat overigens veel het geval is bij de stages in SCV, dat ze halverwege veranderen. Erg mooie stage
Klik om te vergroten...