1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

1. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou graag met jullie in een lobby wille spelen als ie uit is!
    Maar ik heb ruzie met me xbox en internet.. dat kloteding pakt me internet niet

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zal deze ook maar hier plaatsen dan, vul je naam in op de puntjes als mensen je mogen toevoegen voor deze game:

GamertagXbw naam
    Lokum NLLocKuM
    Sasuke26Sasuke26
    BigSykeBigSyke NL
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......

Anyway lekker scrubben aankomend weekend...hopelijk.

*Waarom zit er een leeg gat boven het tabel?

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Sasuke26 zowel mijn gamertag als forumnaam. Deze week naast MGS Collection, Soul Calibur V oppikken. Heb er zin in:). CE trouwens gecanceld voor de normale editie. Ik heb de video van de unpacking van de CE gezien en zat niet echt veel soeps in.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb ik ook gezien ja. Heb normale met Dampierre besteld. Heb een hekel aan zo'n leeg vakje in mijn scherm.

Ik doe ook zeker mee net lobby. Alleen eerste dag eerst oefenen en mooie CAS poppetjes maken. Ik probeer altijd een character te maken die zo in het roster past. Niet te gek of overdreven maar wel cool.

5. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook deze game halen en ben van plan ook online te spelen. Las in een achievement list dat je ook rivals kan registreren. Anywho, zet mij maar in de lijst. :)

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Lokum, heb jij geen SSF4 AE vrienden die mee willen doen?

GamertagXbw naam
    Lokum NLLocKuM
    Sasuke26Sasuke26
    BigSykeBigSyke NL
    GizmozzBeermace Music
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......

7. Touzani

Touzani Member

Leuk Bevonden:
    0
    plaats mij er ook maar tussen!

GT: Soufyannn

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52

GamertagXbw naam
    Lokum NLLocKuM
    Sasuke26Sasuke26
    BigSykeBigSyke NL
    GizmozzBeermace Music
    SoufyannnTouzani
    J Bundy NLSamuraiPizzaDog
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......

Ik weet niet of die peeps wel interesse hebben in 3D fighters, heb in iedergeval sowieso 1 iemand die SCV wel haalt naast de mensen van XBW uit m'n lijst. Durf geen namen te noemen van anderen want weet echt niet of ze het gaan halen.

9. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Plaats mij er ook maar tussen GT : J Bundy NL , ik hoop dat ik het probleem gefixt is voor ie uitkomtdenk zomaar van wel.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tutorial voor Just Guarding in SCV, dus parries in feite...lol dit gaat me dus nooit lukken hahaha.

[yt]v0L4j82SMog[/yt]

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zoiets moet je ook niet bij nadenken. Gewoon natuurlijk vechten en reageren & anticiperen op je tegenstander. Mijn ervaring is dat het toepassen van dit soort mechanics vanzelf komt.

Ik zie trouwens remakes van meerdere Soul Blade stages in dat filmpje. Leuk hoor dat ze die game blijven eren.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De stages zijn altijd goed bij Namco.

Alleen de Star Wars stages uit SC4 waren nogal out of place

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Over stages gesproken hebben jullie al die "die stage gezien die zich afspeelt in de "hemel", ontzettend indrukwekkend. Kan even geen filmpjes of screens ervan vinden:mad:

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog niet gezien maar klinkt goed.

15. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Hoe worden jullie " goed " zeg maar. Voorbeeld: Als ik single player ( geen normal of lager niveau ) of de training mode doe schop ik kont en doe ik de ene na de andere vette combo. Als ik online ga bak ik er geen ene reet van...Lijkt wel of ik zenuwachtig wordt ofzo:p. Ik ga daarom met SCV en SFxT meteen online zodat ik wat meer " online training " krijg.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ga eerst wat story mode spelen om de poppetjes te leren kennen en zien. Dan in trainingsmode en ook gelijk online. Zal wel veel verlizen eerst, maar gewoon doorzetten.

Heb de hemel stage gevonden. Kijk vanaf 3:16

[yt]Ch76XdME9lU[/yt]

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Was/ben hetzelfde, kan veel dingen in training mode, zoveel setups en combos, kreeg ze nooit geland online. Pas toen ik veel ranked en endless in SSFIV ging spelen werd ik wat beter. Wanneer is iets een crossup, welke move na een ander komt, wanneer moet ik throwtechen, kan ik datgene afstraffen en met welke move. Oefenen in Training is goed zodat jij je character leert kennen, ervaring is echt zoveel belangrijker imo. Als je wil kan je eigenlijk combo's leren terwijl je speelt tegen mensen.

Ook niet druk maken om punten of iets dergelijks(doe het zelf nog wel soms|:-) want hierdoor word je extra zenuwachtig en durf je geen risico's te nemen en mis je kansen in een match

Ik ben ZOOOOO slecht in SC, ben nooit verder gekomen dan hersenloos mashen haha, wil ik nu wel verandering in brengen.

Weet niet wie al goed is in SC, maar ga zeker opletten wat werkt en niet, kan ik die dingen overnemen.
    Ga eerst even met een paar characters in training, kijken welke moves ik lekker kan spammen xD...jk, maar daarna ook zo snel mogelijk online/anderen uit vriendenlijst. Story mode kan altijd nog.

@BigSyke, dat is hem inderdaad, 3e ronde ofzo veranderd die in een wat duistere versie ervan...wat overigens veel het geval is bij de stages in SCV, dat ze halverwege veranderen. Erg mooie stage:)

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben even door wat filmpjes gegaan, wat een prachtige stages weer. Characters zien er netjes uit en de actie is vloeiend. Helaas heb ik weinig met de gameplay maar op 't audiovisuele vlak is het echt al een pareltje!

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gruwelijk. Maar ik heb meer met Mortal Kombat en vooral met Marvel vs Capcom 3. Hoewel ik alle delen van SC heb, ga ik deze niet halen. Het is gewoon wel even klaar met de fighters. Mijn handen jeuken, maar ik weet nu al dat ik er te weinig tijd ik kan steken.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gezien de termen die je gebruikt weet je er genoeg van af.

Ik was op een gegeven moment wel redelijk in IV, ik kende mijn karakter enigzins zeg maar. Echter IV was echt zo heftig uit balans dat ik er online echt niks aan vond. Dit spel komt er sowieso maar of ik online ga spelen is echt afhankelijk van de reviews/de balans.

Deel Deze Pagina