De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben het met je eens :+

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zulke spelers worden simpelweg als het ware gedomineerd door hun zaakwaarnemer. Maar geef hem eens ongelijk. Er staan een stel clowns op het veld bij Ajax en hij krijgt niet de kans in het eerste en dan komt Juventus met een aanbod die zijn salaris verviervoudigd. Dan pakt iedereen meteen zijn spullen. Jij ook.

3. Seh

Seh Guest

:emo:
    Alsof er hier mensen zijn die tonnen aan salaris af zouden wijzen. :lol: Zelfs als het maar voor 3 jaar is.

@ de rest, niet tegen jou godz vision. :p

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    En er is weer Ajax transfernieuws:

Ajax gaat toch nog een bod doen op Luciano Narsingh van SC Heerenveen. De Amsterdammers gaan 6 miljoen bieden op de aanvaller. #voetbalpings

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg je eerlijk ik zou mijn hele leven bij Ajax blijven (als ik goed kon voetballen natuurlijk) want bij Ajax verdien je meer dan genoeg om een goed leven te leiden. Als je dan je hele leven blijft bij Ajax dan ben je gewoon uniek in de voetbalwereld.

Is dat voetbalpings betrouwbaar?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Del Piero?

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, wel redelijk.

8. Seh

Seh Guest

Geloof ik echt niks van, niet voor niets dat dat niet meer voorkomt. ;)

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Clubliefde bij een niet-Europese topploeg. En Del Piero krijgt ook belachelijk veel geld als salaris.

Sja, ik ben echt er 100 procent van overtuigd dat ik liever mijn hele leven voor Ajax speel dan voor Juventus. Maar natuurlijk is dit makkelijk om nu te zeggen dus als ik echt in de situatie zit zal het wel anders zijn...

Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast dat gaat nu gewoon niet op. Hij kan dat salaris binnen een jaar bij Ajax verdienen als hij doorbreekt (grote kans) en dan speel je ook nog eens.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Alsof wij hier profvoetballers zijn en je ons simpele zielen kunt vergelijken met salarissen die profvoetballers verdienen :lol: Alsof Bouy bij Juventus makkelijker doorbreekt dan bij Ajax :lol:. Alsof Bouy niet beter 3 jaar bij Ajax in het eerste kan spelen en dan als grotere meneer binnen kan komen voor een veel groter salaris :lol:

Wat denk je nou eigenlijk? Dat Bouy een godsvermogen verdient nu bij Juventus? Een speler die nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft gevoetbald? Als hij gewoon geduld had gehad, dan had hij binnenkort hetzelfde gekregen bij Ajax en had hij ook daadwerkelijk gevoetbald en zo de kans op een toptransfer met dito salaris naar een topclub.

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

En dan kan hij als een grote jongen bij een topclub komen (zoals Suarez) om veel meer salaris te krijgen. Ik ben blij dat ik het voor het eerst eens ben met je:thumbs::thumbs:

Ik hoop écht dat Bouy volledig mislukt zodat de Ajax trainiers altijd naar hem kunnen wijzen om te bewijzen dat het een slecht idee is om zo vroeg naar het buitenland te gaan.

13. Seh

Seh Guest

Grote kans vind je?

Dat hebben we gezien, lekker afgezeken worden ala Blind, Ebecilio om straks bij RKC te eindigen. :+
    Ik geef die jongen echt 100% gelijk.

En die kans is om en nabij 100% volgens jou? Die jongen heeft gewoon groot gelijk dat hij daar wat meer gaat verdienen. Waar hoor jij mij over doorbreken?

Jullie doen nu alsof elk Ajax talent zo goed is die in het eerste komt...

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2012
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Matt le Tissier?

[yt]fSQan13JmY0[/yt]

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Uniek in Nederland dan. xD Maar je snapt wel wat ik bedoel. Het is heel erg zeldzaam.

Dus jij vond het ook een goed idee van Castaignos om naar Inter te gaan?

Ik snap die jongen echt niet, ik bedoel De Boer nam hem net mee naar Brazil om te laten zien dat hij dichtbij het 1e is..

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Deze wel, de Boer zag het helemaal in hem zitten.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het komt zelden voor inderdaad :+

btw, elke keer als ik die filmpjes van Le Tissier zie snap ik niet dat hij zn hele carriere bij Southhampton heeft kunnen spelen.

Daar komt toch iedereen voor naar t stadion?

Gewoon keihard nee zeggen tegen Milan, Chelsea, United etc en lekker bij je eerste liefde blijven ballen (en daar uiteraard zowat verafgood worden)

18. Seh

Seh Guest

Ik snap dat hij dat deed, ja. Alleen klein verschilletje is dat Castaignos al doorgebroken was en 14 goals had gemaakt in een rampzalig seizoen. ;) Zelfde als dat ik het begreep van Drenthe. En van Bruma en Van Aanholt.

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sja, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat je zo'n keuze maakt. Het verwoest je carriere gewoon. Nu speelt Drenthe bij Everton, dat is ook een mooie club maar ik denk dat hij de potentie had voor wel wat hoger

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jullie kunnen wel eindeloos doordiscussiëren maar het is duidelijk dat 1 vanuit financiële bedoelingen en de andere vanuit sportieve bedoelingen handelt.

Deel Deze Pagina