Gelukkig zijn er ook nog helden als Sno die aanbiedingen afslaat om gewoon bij RKC te blijven, waar hij nu weer geniet van het voetbal.
Ajax F Side NL Narsingh geeft alsnog ja-woord aan Ajax? Slechts een gerucht en we hopen er wel op. Ajax is bereid 6 miljoen te betalen. #AJAX
Omg dat zou echt geweldig zijn. Boerrigter-Sightorsson-Narsingh. Wat een aanval heb je dan. Dan wordt Sightorsson 100 procent topscorer (mits hij fit blijft)
Ik kan qua eeuwige clubliefde alleen even zo snel Ger Senden van Roda en JP de Jong opnoemen van Utrecht qua recente gevallen. Hoewel De Jong niet is begonnen bij die club.
Heerenveen wil hem niet laten gaan, maar als het moet vragen ze 6 miljoen. Blijkbaar zijn de prijzen in Heerenveen weer gedaald tot een normaal niveau.
AjaxShowtime Danny Blind is gesignaleerd in het Gelredome. Heerenveen speelt er vanavond voor de beker en hier wordt gesproken.
Blind schijnt in het gelredome te zijn lees ik op twitter. Hopelijk is Narsingh verstandig genoeg om het jaar bij heerenveen af te maken. *Fingers crossed*
Dat is ook maar beperkt. Ger Senden en JP de Jong hebben nooit een aanbieding van Juventus gehad dus dan is het nogal makkelijk om te blijven . Ik kan iig NIEMAND in het voetbal herinneren die een transfer heeft geweigerd omdat hij er exponentieel meer zal gaan verdienen. Behalve dan van wat Qatar incidentjes.
Maar die Narsingh is toch vooral goed in de ruimte/counter? Een beetje een Lens/Schaken type toch? Overigens zie ik Heerenveen als belangrijkste kandidaat voor plek 5 voor Feyenoord. Als je er vanuit gaat dat AZ en Ajax in de top 4 blijven.
Wat ik me dan afvraag is wat er gebeurt als Boerrigter, Sulejmani en Narsingh allen fit zijn. Ik hoop dat De Boer dan de ballen heeft om Sulejmani op de bank te zetten.