De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  2. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Rot toch eens op man, met elke keer je 'nice' en 'lekker' op alle nieuwsberichten waaruit iets nadeligs voor Ajax blijkt. Ga verdomme je eigen club aanmoedigen in plaats van je de hele tijd bezig te houden met hoe slecht het met Ajax gaat en hoe hard je daarom kan lachen. =(

3. Seh

Seh Guest

Nu al? 8)

Hoi ik vind het ook wel grappig wat er gebeurt in Amsterdam. Andersom werd er net zo hard gelachen om Feyenoord afgelopen jaren, stel je niet zo aan man. :eek: Alleen na de 10-0 in Eindhoven werd het een tijdje medelijden, dat was zelfs nog erger.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2012
  4. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig dat je de ander een beetje dolt, dat is nou eenmaal rivalisme en daar leeft voetbal op. Het probleem is dat Siemenn weinig anders loopt te verkondigen in deze topics, dan nog maar een keer een nutteloze reactie te plaatsen op hoe slecht het met Ajax gaat (en dat gaat het). Dat ie zich eens op PSV richt, maar neueueh, daar wil hij niks van weten.

Het is nog maar net niet zo vervelend als Aersnhem.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    SammyR is de nieuwe Aernhem.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    "Wesley #Sneijder gaat voor £25m naar ManUnited. Wordt 7e Nederlander. Rugnr. 2 is beschikbaar. Anders wordt het 26 of hoger.

Na Arnold Mühren, Jordi Cruijff, Jaap Stam, Raimond vd Gouw, Ruud van Nistelrooy en Edwin vd Sar, is nu Wesley Sneijder Mancunian.”
    Van Klaas Hazenoot, Andere Tijden Sport.

Wow, kerel. Of je haalt me door de war met iemand anders, of je bent nog achterlijker dan SammyR. De laatste tijd heb ik juist amper gereageerd op Ajax. Alleen tijdens de Klassieker dat het voor PSV zeer gunstig was. Wat een frustratie, maar dat wist ik al, want vorige keer reageerde je ook al zo op mij. Je zat zeker te wachten op een sarcastische opmerking van mij? Misschien had je deze post al klaar staan zelfs.. Zie ik mannetjes als jou nog wel voor aan. Al had ik zo'n gefrustreerde reactie zelfs van jou niet verwacht 8)

Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wa??? Sneijder naar United? Je bent niet aan het trollen hè Siemenn! ;-)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    He, niet mijn woorden hè. Zoek maar op die naam bij Andere Tijden Sport, of @klaasha op twitter.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Oja betrouwbare bronnen.
    @TheSun ook nog? :p

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Andere Tijden Sport is redelijk betrouwbaar hoor.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou het niet weten... Lijkt me niet dat Sneijder verkast. Afgelopen "window" wou hij gaan maar dat lukte niet. Nu is hij wel op een zijspoor beland... Hoop het echt maar zie het niet gebeuren. Geen enkele andere site meld het ook, is al gek genoeg.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    8)8)8)

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    And it goed on and on and ooooooon

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ajax moet Mounir gewoon aanklagen. Wat een circusact weer.

Ontbinding van een contract is vanuit de club trouwens helemaal niet zo moeilijk. Alleen als de speler vervolgens geld (lees: schadeclaims) gaat eisen, dan snap ik dat je dat als club niet zomaar doet. Ik hoop echt dat Mounir nu nergens meer aan de bak komt. Dan maar die 2 miljoen per jaar neer blijven leggen tot 2014. Dan is hij 31 (?) en komt hij alleen nog aan spelen toe in de Jupiler League.

Laatst bewerkt: 1 feb 2012
  16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gadver, mocht Ajax daadwerkelijk hier schuldig aan zijn dan schaam ik me kapot. Goed, we weten niet hoe het precies is gegaan, maar ik denk dat Ajax heel erg vervelend aan het doen is. Die mail, dat zou nog weleens het probleem voor Ajax kunnen zijn, mits deze echt bestaat natuurlijk.

Mounir is een zwarte bladzijde in de Ajaxgeschiedenis, bij de volgende dvd-set kun je gerust een heel hoofdstuk wijden aan deze speler.

Persoonlijk geloof ik niet zomaar dat Ajax de deadline heeft laten passeren. Dat Mounir nog even wat geld zou willen aftroggelen geloof ik eigenlijk eerder.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Daar was 3 dagen geleden al sprake van. Zo moeilijk is het ontbinden van een contract vanuit de werkgeverszijde echt niet hoor.

Mounir wilde gewoon nog een oprotpremie toe waarschijnlijk, omdat hij een half jaar in Ajax 2 heeft moeten ballen. Terwijl hij zich ook daar ziek melde etc. Die gozer is de bekrompenheid ten top; met zijn zaakwaarnemer op gelijke hoogte.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Het wordt allemaal wel steeds ingewikkelder. Ik heb nog steeds het gevoel dat het bij El Ham en z'n grote vriend Flens ligt, maar dat huidige bestuur van Ajax is ook voor geen moer te vertrouwen.

Maar iemand die 9 jaar financieel directeur is weet echt wel wanneer de Italiaanse transfermarkt sluit.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Ik zie overigens de meerwaarde voor Ajax niet om hem op dit moment dwars te liggen. Alsof ze dat willen doen terwijl het ze dan tonnen moet kosten omdat ze zijn salaris dienen te betalen. Dan moet je wel echt een bloedhekel aan Mounir hebben. Het lijkt me stug, erg stug.

Maar idd, Ajax is op dit moment ook niet te vertrouwen.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lol Fiorentina zal dat ook heus wel hebben aangegeven bij Ajax. Als ze dat zelf al niet wisten. Tuurlijk is het niet daarop gestrand. Ze lopen gewoon te zoeken en als je maar hard genoeg roept volgt de publieke opinie vanzelf. Althans dat hopen ze. Puur zieltjes winnen dit. Ik hoop dat die rechtszaak er komt, maar ik durf te wedden dat het alleen maar grootspraak is van die Lens.

Het is gewoon gestrand op die contractontbinding omdat Lensje en El flappie nog extra geld wilden zien, vanwege de 'schade' die hij heeft geleden.

In ander positief nieuws:
    Die laatste zin. :) Yes please. :)

Deel Deze Pagina