De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, Oussama Assaidi is matties met El Hamlap, dus die weigert zeker ook voor de Boer te spelen. Al die marokkanen doen domme dingen (niet racistisch bedoeld) El hamlap en Bouy.. Ik ben het trouwens helemaal zat met transfers rondom Ajax. Ik hoef er niks meer over te horen, terwijl iedereen erover gaat praten nu.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ach Slop, die moet ook opdonderen. Daarom hoop ik ook dat het Cruijff lukt om de macht binnen Ajax te krijgen en alle rotte disfunctionele appels eruit te werken. Dit van gister was natuurlijk weer een lachtertje. Sulejmani valt uit en opeens heb je een speler van Heerenveen nodig. Scoutingslijstje en/of schaduwlijst? Nee hoor, heeft Ajax niet. En er wordt ook al jaren dramatisch gescout op één na en dat is John Steen Olsen.

Ik wordt er moe van, al helemaal van dit gezeik met Mounir.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik word moe van al het slechte nieuws dit seizoen. Wat een ****** seizoen godsamme. Bijna alleen maar kut nieuws gehoord en niks positief.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Kunnen we niet even een dvd'tje naar Anzhi sturen? :+

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Bruins zonder contract?

WTF?

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou huilen van geluk.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Is al een tijdje zo. Bij Salzburg hoefden ze hem niet meer, toen was 'ie een tijdje op proef bij Rangers en daar hoeven ze hem dus ook niet. Kan misschien best aardig voetballen, maar ontbeert de juiste mentaliteit.

8. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het echt onbegrijpelijk dat iemand als Bruins geen club kan vinden. Zou zeggen dat zo beetje het hele rechterrijtje van de eredivisie hem kan gebruiken.

Kan uiteraard ook hem liggen, maar lijkt mij niet de persoon die het te hoog in ze bol heeft.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft ie dus wel. Zonde, want hij kan best aardig voetballen.

Van Geel is echt lekker bezig \o/

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon een grote puinzooi bij Ajax. Blind & zoon, Ten Have, Sturkenboom en heel die rommel er omheen, allemaal eruit flikkeren.

Ajax moet gewoon onder leiding komen te staan van Cruijff, Jonk en Bergkamp. Posities voor het commerciële en juridische gedeelte vul je in met mensen die deze vakgebieden beheersen, maar ook Cruijff aanhanger zijn en hem tenminste niet in de wielen gaan zitten rijden. Die nono's die denken ook verstand van voetbal te hebben, hoeven we niet.

Jeugdopleiding drastisch hervormen dat niet een Narsingh, Assaidi, Elia en weet ik nog wie er zomaar uit worden gegooid. En dat er juist wel voortijdig afscheid wordt genomen van jongens als onbenul Daley Blind, Anita, Ebecilio/Enoh(Kaapstad). Er kunnen altijd goede jongens worden weggestuurd of bepaalde jongens het niet waarmaken, maar bij Ajax neemt de grootte van deze groepen abnormale vormen aan. Dat is te veel van het goede en heeft dus met het beleid te maken.

Zo zie ik het nog wel goed komen met AFCA.

Laatst bewerkt: 1 feb 2012
  11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eens, alhoewel Narsingh bij de E-tjes is weggestuurd. Op die leeftijd kan je gewoon een verkeerde conclusie trekken. Vind dat geen drama. Hij is de uitzondering op de regel; 99 van de 100 spelers sturen ze terecht weg.

Ik schrok trouwens wel toen ik zag dat Daley 660.000 euro heeft verdiend vorig jaar. Terwijl die gozer er echt niks van bakt...

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi stukkie van depers.nl:

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd dat wordt gewezen naar de teamresultaten van de jeugdploegen van Feyenoord tegen Ajax, terwijl de focus op het individu ligt. Dan zijn die teamresultaten juist niet van belang.

Maar goed, Feyenoord heeft een goeie lichting. Het is te hopen voor ze dat ze zich door blijven ontwikkelen onder Koeman, spelers beter maken was in het verleden niet echt zijn ding.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    En dan gaan mensen hier nog zeggen dat Bouy terecht naar Juventus is gegaan. 8)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Die arme jongen kan nu niet eens een huis voor zijn moeder kopen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Damn het lijkt wel alsof El Hamdaoui het er om doet.
    Toch speelt ook Ajax dit ontzettend dom. Ze hadden ervoor moeten zorgen dat hun totaal niets te verwijten viel. Dat gedoe met financiële zekerheid is (volgens Blind) misschien niet de reden waarop de transfer afketste, maar dat zullen we nooit helemaal zeker weten. In ieder geval legt ook Fiorentina het boetekleed bij Ajax en daar ben je dan lekker mee...
    Als Ajax en Fiorentina zelf alles gewoon keurig rond hadden kon Ajax de schuld volledig bij El Hamdaoui leggen. Nu zijn ze zelf ook ontzettend stom bezig geweest.

Dit zorgt er wel voor dat Ajax niet echt te boek staat als betrouwbare onderhandelingspartner...

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Dan even wat groter nieuws:

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dat vind ik een mooi voorstel. Iedereen is ingesteld om 90 minuten te spelen, als er dan een half uur bijkomt is dat slopend.

Deel Deze Pagina