[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Goede scores, zeker als je bedenkt dat het gaat om een relatief onbekende studio... Meestal wordt er met 2 maten gemeten ;)

Xbox 360 Magazine Italy - 9.0

The magazine gave the title a 9.0/10, saying that it’s a must-have game even if you’re not a fan of RPGs.

German GamePro - 85%
    +Good story
    +Some touches of Fable but with an adult theme
    +Fast combat and tactics
    +Massive open world with great diversity in landscape
    -Massive camera issues. Lack of overview
    -Some low-detail graphics
    -Rare boss fights

PSM3 - 7.8
    "For an RPG it's swift and immediate, capturing a natural flow rarely permitted by the genre's statistical bent."

2. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, is dit spel nu een MMO op consoles? Of net als Borderlands dat je dit met zijn 2en kan spelen? Of is het echt puur een singleplayer game??

Heb gister nog even de demo gespeeld, moet zeggen de eerste dungeon is gaaf, maar zodra je buiten komt word het wel even chaotisch allemaal en vliegen de bugs om je oren. Daarna de tweede deur/grot in gegaan en sloeg de demo vast. Hoop dat deze bugs zo goed als verdwenen zijn in het volledige spel.

Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is alleen Singleplayer

Wat de PSM3 ook zegt, en iets wat me ook al tegenviel in de demo is dit:

4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat word weer een paar 100 uur beren slaan? Dan sla ik hem over en hol ik straks na het werk naar de winkel om Final Fantasy te bemachtigen.

Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Na twee keer de demo rond te spelen op PC and 360 vind ik de wereld open genoeg, en zeker 50 keer diverser dan Skyrim. Helemaal als je toch veelal fast travelled en er op 80% niks te doen valt dan valt het allemaal best wel mee hoeveel zo'n openwereld daadwerkelijk toevoegt.
    En nu heb ik ook steeds niet het panische gevoel dat ik heel veel oversla als ik ronddwaal :+

Die dungeons waren ook zeker geinig trouwens!

De games zijn sowieso te veelste verschillend om echt te vergelijken..? :)

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom iedereen de wereld(map) van Amalur vergelijkt met die van Skyrim.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Meer de map van WOW. Iedere zone ander thema: bos, woestijn, sneeuw etc.

Elk thema zijn eigen monsters.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat krijg je als je zegt dat je game open world gaat zijn. Hét voorbeeld voor hoe dat moet blijven toch de Elder Scrolls games

Hoe Amalur dit aanpakt vind ik iig heel teleurstellend. Een veredelde Fable; alleen met wat minder laadschermen. Gewoon kleinere open zones verbonden met smalle weggetjes. Sure, technisch gezien is het open, maar zo voelt het niet. Jammer.

Het voelt totaal niet groots aan.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het meer als WoW gaat zijn qua map zou ik dat wel positief vinden. Iedere zone is dan herkenbaar en verschillend. Bij Skyrim vond ik sommige stukken juist te veel op elkaar lijken, qua omgeving en kleur.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het juist geweldig hoe langzaam die verschillende zones in Skyrim in elkaar over gaan.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het enige jammer aan die open wereld van Skyrim is dat het allemaal grauw, grijs en dor is. Ik had liever wat meer gezien zoals Oblivion; groene bossen, groen gras. Maar verder is Skyrim gewoon een voorbeeld hoe het moet (of hoe ik het iig graag zie)

12. Seh

Seh Guest

Deze game moet wel awesome zijn! :cool: Is hij al ergens goedkoop gespot om te (pre) orderen?

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    45 euro bij zavvi.

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Skyrim helemaal dé gepaste schakeringen hebben die bij dit gebied passen .
    Amalur is voor mij voldoende "open wereld", maar inderdaad toch veel minder gevoel van vrijheid als je erin rondwandelt en rondkijkt ! Echt storen doet me dat niet, maar het is wel serieus wennen NA het spelen van een TES game !

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zolang ik maar kan gaan en staan waar ik wil en veel kan exploren en daarvoor beloond word, met dikke loot, dan ben ik tevreden. Simpel eh ? :)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    + side quests en andere dingen kunnen afmaken na het verhaal. :thumbs:
    Hoop echt dat dat kan.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik twijfel nog over wat voor char ik ga maken. Eigenlijk wil ik een een hunter/rogue maken, maar in de demo kon je alleen met de boog schieten semi-automatisch, door (Y) te drukken. Ik vraag me af als je dat als main kiest of je dan ook kunt inzoomen en handmatig kunt richten ...

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    In de IGN Livestream gaven ze hem een 9! :eek:

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ben eerder benieuwd wat andere sites van Reckoning vonden. Dat IGN een hoog cijfer ging geven was denk ik al bekend, zeker toen ze een review-in-progres aankondigden.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, zoals altijd benieuwd wat Eurogamer en Edge zeggen

Deel Deze Pagina