[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik lees net op hun forum dat je dus na het uitspelen van de mainquest doorkunt gaan (thank fuck) en er zelfs dingen zijn die je pas kunt doen erna. Beterrrrt

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen fallout 3 deed dat toch fout? Sloeg ook echt nergens op. Ze willen gewoon hun dlc verkopen.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Is More Than 200 Hours of Kingdoms of Amalur Too Much Reckoning?
    "That means easy difficulty, skip all cut scenes and dialogue, sprint everywhere that's sprintable, fast travel everywhere you can, don't do any combat you don't need to do… that all took around 200 hours, and that was a speed run."

Wel relax veel content dus, wel een beetje bullshit post...klagen over teveel content omdat meneertje dat anders allemaal betaald uit moet spelen 8)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geloof ik eerlijk gezegd geen zak van.

Volgens mij kan Skyrim in een speed run in 3 of 4 uur en dan zou een speed run van Amalur 200 uur kosten?

Geen enkele developer maakt zon spel want de gemiddelde gamer is na 20 uur de meeste spellen wel zat (meeste gamers spelen hun spellen ook zelden uit)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel bijna alle spellen waar ik aan begin uit. Of het moet echt te erg zijn. Lekker veel content, kan ik me dus prima een tijdje mee vermaken :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel het meeste ook wel uit maar wij zijn ook niet representatief voor de gemiddelde gamer :+

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De mainquest is maar 30-40 uur trouwens ze hebben het over de totale content

En volgens mij ben je met de mainquest in Skyrim al 3-4 uur aan het lopen travellen 8)

Maar goed je kunt zoveel games super snel uitspelen maar dan skip je dus wel echt alles wat een game leuk maakt en moet je hem al eens eerder uitgespeeld hebben, dus die 3-4 uur (of welke speedrun van welke andere game dan ook) staat representatief voor een hele stapel niks :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Netjes hoor... Overall zit het zeker goed met dit spel. Had hoge verwachtingen en zo te zien worden we niet teleurgesteld. Kan niet wachten tot ie op de mat valt, heb er zin in :)

Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb net voor de 3e keer de demo uitgespeeld en ik kom telkens weer wat nieuws tegen :D, ook al aardig wat "epic" items (geen idee hoe dit soort items in dit spel heten).

Hoe dichter ik bij de release datum kom, des te meer zin ik krijg om de volledige game te gaan spelen _O_

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mag je je char meenemen naar de full version? :eek:

Anders ga ik ook wel ff spelen.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee volgens mij niet. Helaas.

Heb net de demo maar vast verwijderd. Klaar for the real thing!

Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Om nog ff terug te komen op de discussie of je nou echt die 45 min moet uitspelen voor de ME shit: [​IMG]

ME3 Armor aan het begin, ME3 Wapen aan het eind dus :b: ook krijg je wat shit voor in de game zelf

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    WoW meets van alles en nog wat. Toch maar besloten de game ook te halen. ME 3 content dan wel niet, als fan aan de ene kant niet nodig en de andere kant koop ik het misschien later wel. ME 3 zal net als ME 2 wel uber armors kennen, zoals dat rode armor van Cerberus uit ME 2. Deze game een volle maand lang flink spelen tot ME 3 en tussendoor misschien nog een hoop SW TOR ofzo. :9

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ME3 komt er bij mij pas als ik deze uit heb...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Blasfemie. :mad:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Echt :confused:

Ik vond ME1 en 2 wel ok, maar was er niet door weggeblazen. Zit eigenlijk totaal niet op deel 3 te wachten ...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jij verdiend een flinke schouderklop voor het brengen van dit nieuws? Iemand een geschikte meme voor me? :9_O_

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    flauw, ik weet :+

Ik zit ook totaal niet op ME3 te wachten trouwens, vind het veel te veel een shooter geworden, maar de actie is matig, en het verhaal geloof ik wel. Ik heb veel liever Amalur :)

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mensen die Amalur gaan spelen, add me op XBL. Ik moet echt wel wat Amalur players online hebben :)

Deel Deze Pagina