Ik lees net op hun forum dat je dus na het uitspelen van de mainquest doorkunt gaan (thank fuck) en er zelfs dingen zijn die je pas kunt doen erna. Beterrrrt
Is More Than 200 Hours of Kingdoms of Amalur Too Much Reckoning? "That means easy difficulty, skip all cut scenes and dialogue, sprint everywhere that's sprintable, fast travel everywhere you can, don't do any combat you don't need to do… that all took around 200 hours, and that was a speed run." Wel relax veel content dus, wel een beetje bullshit post...klagen over teveel content omdat meneertje dat anders allemaal betaald uit moet spelen
Geloof ik eerlijk gezegd geen zak van. Volgens mij kan Skyrim in een speed run in 3 of 4 uur en dan zou een speed run van Amalur 200 uur kosten? Geen enkele developer maakt zon spel want de gemiddelde gamer is na 20 uur de meeste spellen wel zat (meeste gamers spelen hun spellen ook zelden uit)
Ik speel bijna alle spellen waar ik aan begin uit. Of het moet echt te erg zijn. Lekker veel content, kan ik me dus prima een tijdje mee vermaken
De mainquest is maar 30-40 uur trouwens ze hebben het over de totale content En volgens mij ben je met de mainquest in Skyrim al 3-4 uur aan het lopen travellen Maar goed je kunt zoveel games super snel uitspelen maar dan skip je dus wel echt alles wat een game leuk maakt en moet je hem al eens eerder uitgespeeld hebben, dus die 3-4 uur (of welke speedrun van welke andere game dan ook) staat representatief voor een hele stapel niks
Klopt, maar bij TES is er als een game gold is altijd een wedstrijd tussen de devs en de QA wie de snelste speedrun kan (kun je dan een bekertje mee winnen) ik zal t artikel eens opzoeken edit:// 2 uur 16 minuten http://www.geek.com/articles/games/...-minutes-by-determined-game-testers-20111013/
Netjes hoor... Overall zit het zeker goed met dit spel. Had hoge verwachtingen en zo te zien worden we niet teleurgesteld. Kan niet wachten tot ie op de mat valt, heb er zin in
Ik heb net voor de 3e keer de demo uitgespeeld en ik kom telkens weer wat nieuws tegen , ook al aardig wat "epic" items (geen idee hoe dit soort items in dit spel heten). Hoe dichter ik bij de release datum kom, des te meer zin ik krijg om de volledige game te gaan spelen
Om nog ff terug te komen op de discussie of je nou echt die 45 min moet uitspelen voor de ME shit: ME3 Armor aan het begin, ME3 Wapen aan het eind dus :b: ook krijg je wat shit voor in de game zelf
WoW meets van alles en nog wat. Toch maar besloten de game ook te halen. ME 3 content dan wel niet, als fan aan de ene kant niet nodig en de andere kant koop ik het misschien later wel. ME 3 zal net als ME 2 wel uber armors kennen, zoals dat rode armor van Cerberus uit ME 2. Deze game een volle maand lang flink spelen tot ME 3 en tussendoor misschien nog een hoop SW TOR ofzo.
Echt Ik vond ME1 en 2 wel ok, maar was er niet door weggeblazen. Zit eigenlijk totaal niet op deel 3 te wachten ...
Jij verdiend een flinke schouderklop voor het brengen van dit nieuws? Iemand een geschikte meme voor me?
flauw, ik weet Ik zit ook totaal niet op ME3 te wachten trouwens, vind het veel te veel een shooter geworden, maar de actie is matig, en het verhaal geloof ik wel. Ik heb veel liever Amalur