Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meeste duw oefeningen lukken wel, trek en oefeningen waar je gewichten echt moet vasthouden(curls bv) lukken niet echt.

Heb er wel een oplossing voor gevonden. Gewoon zo'n band die je om je pols kan doen waar een ring aan zit. Deze kan ik dan een de kabels vastmaken waardoor ik 70/80% v/d oefeningen kan doen.
    Zelfs de lat pulldown lukt hiermee. Ik moet dan wel half schuin op het bankje hangen zodat ik de juiste beweging/pull maak maargoed, wat werkt dat werkt.

Ik kan waarschijnlijk niet op vol gewicht trainen maar het is betr als helemaal niet.

2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een tijdje dat ik met dips al extra gewicht nodig heb. Dat gewicht tussen de benen doen is niet echt chill en om het tussen een belt en je buik te doen ook niet. Ik zie wel eens filmpje van lui die dips of pullups doen, maar dat een dumbell of schijf echt aan hun riem oid hangt. Iemand enige idee waar ik deze kan vinden? Zie op dbb ook al niks staan.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://www.sportfood.nl/dip-gordel/

wat je ook kan doen als je twee normale riemen tot je beschikking hebt:

1 riem doe je normaal om, de andere riem bevestig je aan de kant van je buik als een lus om de andere riem, vervolgens hang je een dumbell in die lus, werkt perfect.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wij hebben vandaag met een aantal touw handels en musketon haken een riem gemaakt waar we de gewichten in hebben gehangen.

5. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, precies wat ik zocht!
    In onze sportschool heb je wel een paar riemen voor algemeen gebruik, maar dan heb ik toch liever zo'n dip-gordel voor mezelf dat ik zeker weet dat ik niet hoef te wachten.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand nog lekkere dingen die makkelijk klaar te maken zijn? Rijst/pasta met kip/vis begint een beetje eentonig te worden..

7. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Rijst met pasta? Of viseitjes, dan heb je het beste van kip en vis.:thumbs:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    daar kan je toch al de wereld mee varieren?

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen, bestaan honderden verschillende pasta/kip en/of vis gerechten!

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Kip Madras, Kip Tandoori, Kipkerrie, Chicken Curry, Indiase Kipschotel... etc etc

EDIT: en Kiptrein met ananas! Dat is zo'n beestengerecht!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kiptrein is gruwelijk!

13. Seh

Seh Guest

Ik dacht eens een keer 'vroeg' naar de sportschool te gaan. Dus om 11 uur was ik daar met mijn traingsmaat, maar merkte al gauw dat ik echt minder kracht heb dan s'avonds. 8) Veranderd dit nog naar mate je vaker vroeger traint? Of is het verstandiger om dan gewoon maar s'avonds te gaan?

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik train altijd vroeg, maakt volgens mij weinig uit. Misschien had je te weinig gegeten (of gister teveel gezopen :+)?

15. Seh

Seh Guest

Weet niet, misschien niet optijd mijn bed uit. Was om half 11 pas wakker, speelde misschien ook mee. Qua gewicht ging het niet achteruit, maar het duurde wat langer voor ik de volgende oefening kon doen zeg maar. Naja, ik vind het wel lekker zo trainen op zaterdag. Volgende week wat eerder opstaan en wat meer naar binnen werken voor ik ga trainen, kijken hoe het dan gaat.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ligt echt aan je bioritme. 11 uur in het weekend is voor mij overigens echt laat :+

Wat ik zelf wel altijd fijn vind is om iig al twee maaltijden achter de kiezen te hebben

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb inmiddels m'n dexaprine binnen en ruim 2 uur geleden m'n eerste halve tablet ingenomen. Ik voel nog niets, behalve een beetje een draaierig gevoel. Niet echt spetterend dus. Ik twijfel ook of ik door moet gaan met dexaprine. Naast het feit dat m'n ma net ontzettend hard lag te zeiken over afvallen m.b.v. pillen heb ik me even wat verder ingelezen (ik had al veel gelezen van tevoren, maar nog niet genoeg blijkbaar), kom ik toch op behoorlijk verontrustende informatie. Vooral over het ingredient 1.3-Dimethylpentylamine (ook wel 1.3-Dimethylamylamine, methylhexanamine of DMAA - en nog wel meer namen). Ik lees er behoorlijk slechte dingen over, het staat ook op de dopinglijst. Zie het wikipedia artikel: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine

En toevallig kwam dit filmpje een paar dagen geleden online:

[yt]Q6jZ_01nxs8[/yt]

Daarnaast heb ik nog iets anders:

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van Stronglifts 5x5 tot nu toe, alleen heb ik het gevoel dat m'n armen echt definitie missen, ik train ze gewoon niet genoeg nu. Zeker in vergelijking met m'n benen en m'n rug. Die zijn namelijk echt goed vooruit gegaan, maar m'n armen missen definitie en lijken gewoon vet vind ik (zie de laatste pagina in mijn DBB log). Vetverbranding zal natuurlijk helpen, maar ik wil ook wat extra erbij oefenen. Zal ik gewoon barbell curls gaan doen? En dan ook 5x5?

Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Krijg het idee dat jij teveel verwacht van supplementen.. IMO is goede voeding + Whey/Proteine ruim voldoende.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat voegt die post ontzettend veel waarde toe aan deze discussie en wat beantwoord hij mijn post geweldig. Gefeliciteerd daarmee. Als je mijn DBB log zou lezen had je gezien dat ik in 18 weken tijd 10kg ben aangekomen door hard trainen en goede voeding.

(In afwachting van een reactie door Kevf :) - bijna de enige die echt waarde toevoegt aan dit topic)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan weinig over dat product zeggen, maar het valt gewoon op dat je het erg vaak over supplementen hebt.

En als ik dan wat nuttigs moet melden, doe anders dips en pull ups erbij voor je armen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina