[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Schatgraversboekenlibrarian. :9 Zou me dus eigenlijks ook moeten aanmelden na jullie. XBW powerteam. :+
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, er komt nu wel druk op me te staan hoor. :+

    Muahaha! }:]
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Lizza wat ben je toch aardig en een geweldige boekencollectie heb je, ook nog van de sneeuw genoten vandaag of ellende? O-)
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    maar hebben jullie ook echt de librarian manual gelezen of is het net als anders met de eula/terms and conditions?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    :cool: :+

    Ik heb me nog weten in te houden met iedereen te pesten. :+
    Ik heb het iig wel gelezen. Het is echt een nuttige en belangrijke handleiding en de moeite waard om te lezen als je niet opeens een hoop fout wilt doen, dit itt terms and conditions. :p
    Ok, het meeste wat wordt gezegd spreekt voor zich, maar toch. Even doorlezen kan geen kwaad.
    • How to edit book or author information
    • Why not make everyone a librarian?
    • What can librarians do?
    • How to become a librarian
    • Using the book edit page
    • Using the book edit page: part 2
    • Using the book edit page: work-specific data
    • Adding book cover images
    • Sacred texts
    • Separating authors with the same name
    • Rules for combining book editions
    • How to merge two author profiles
    • Imprints are not series
    • What is the difference between regular librarians and super librarians?
    • Combining editions with more than one author
    • How to merge two identical editions
    • Page count
    • Initials in author names
    • Books with multiple authors
    • Combine versus merge
    • Primary edition of a work
    • Merging whole-series placeholders
    • Not a book
    • Adding an alternate-cover edition
    • Suffixes and prefixes for authors names
    Ik zie trouwens dat ik toch alweer ~550 edits heb gemaakt. :eek:
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem al een beetje doorgelezen voordat ik die mail stuurde, was wel benieuwd wat je powers allemaal zouden zijn. :+
    Denk trouwens toch niet dat ik er zoveel mee ga doen, misschien wat andere bookcovers ofzo.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Begin maar met die van jezelf, daarna die van Modder en daarna die van mij. Dulle sla je maar over, die heeft power genoeg om het zelf te doen. :+
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    [​IMG]

    Min of meer de voorganger van The Silence of the Lambs (maar die had ik al eens gelezen), al zijn de boeken prima los van elkaar te begrijpen. Silence was echt geweldig, dit boek is beduidend minder, maar wel vermakelijk. Helaas veel minder Hannibal Lecter dit keer, terwijl zijn karakter in Silence echt geweldig was. De nadruk ligt in Rode Draak meer op het speurwerk, maar er wordt ook regelmatig geschakeld naar het oogpunt van de moordenaar. Dat vond ik helaas lang niet altijd een meerwaarde, waardoor het boek wat aan kracht verloor.
    Hoe dan ook: het derde boek in de serie ga ik zeker nog eens lezen. Het ziet er naar uit dat Lecter daar wel veel in terugkeert, dus ik kijk er erg naar uit. Maar nu eerst een ander boek kiezen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Waar vind je verdorie de link om Librarian te worden? Ik zit nu wel bij die group op de een of andere manier, maar ben nog geen Librarian. :mad:
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft Dulle laatst nog gezegd toch. Je moet onderaan de pagina bij jobs kijken en daarna aan de rechterkant librarian manual. En dan het 4e puntje. :{
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Thanx. :thumbs:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En Lizza, aangenomen? :cool: Hoe voelt het nu om officieel verheven te zijn boven al het andere gepeupel? :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Aha, nu snap ik het! Jij bent gewoon Librarian geworden om je slechte smaak te compenseren. :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Precies! Maar dat kon ik moeilijk in mijn sollicitatie zetten. :eek:
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja natuurlijk, heb er alleen nog niks mee gedaan. Misschien wat titels veranderen, want wat die mensen met die 1q84 boeken hebben gedaan is echt irritant. ;)
    Ik wilde eigenlijk ook nog een boek toevoegen, maar toevallig was dat dit weekend door iemand anders gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1Q84 / Boek een: April-Juni is dus niet de juiste titel? :+ Vond het al lelijk staan.
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee, ik wist trouwens niet dat de paperback editie er al was op GR. Maar toen deze inderdaad gevonden nadat ik gezocht had op ISBN nummer, want op gewoon titel vind je deze niet. ;)
    Even kijken waarin ik het ga veranderen, ik denk gewoon 1q84 boek een.

    En de Q is natuurlijk helemaal niet groot. (niet in het Nederlands tenminste :p)
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd geleden dat ik al meer dan een week in een boek bezig ben en nog niet eens op de helft ben. :+

    Oh trouwens, Yellow, jij kan toch helemaal geen librarian worden? Volgens mij was de eis dat je minimaal 50 boeken op je lijst had staan.
    Net even bezig geweest met wat boeken veranderen/toevoegen, zit nu toch alweer op de 18 veranderingen, niet dat ik het bij hou ofzo. :p
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure... :+
    Vooral niet totdat je merkt dat ze een ranglijst bijhouden. :cool:
    [​IMG]
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik zag het net! Ik had niet eens gezien dat de titel ook onder mijn foto stond, toen zag ik pas dat je kon zien hoeveel edits je had gemaakt. ;)
    Maar die ranglijst, wel grappig maar eigenlijk ook een beetje suf. Die nr. 1 heeft er echt veel! :+

    Ik zit ook wel een beetje moeilijk te doen met die ISBN nummers, ik zit ze steeds over te typen maar ik kan natuurlijk net zo goed die bar code scan doen met mijn telefoon, gaat veel sneller.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina