De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eindelijk. Nu vrijdag nog compleet afronden en het is gedaan met Schurkenboom, van Gaal, Ten Have en die hele kliek. Ik ben benieuwd wat de 'anti' Cruijffianen gaan doen in de bestuursraad, of die ook opstappen (zou leuk zijn), wat er gebeurd met Slop en V/d Aat en uiteraard Blind. Ik kan niet wachten, dit is lekker wakker worden!

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Blind gaat ook weg. Kan niet anders.

Er wordt hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe AD benoemt

*mompelt iets met Hiddink, Hiddink en Hiddink.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als de RVC opstapt zie ik eigenlijk Ling ook weer als een optie, heeft meer kans dan Hiddink en in hoeverre heeft Hiddink ervaring met de rol als AD?

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    :cool:.

5. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Niet als traditionele AD, maar de nieuwe AD van Ajax is ook geen traditionele AD. Hiddink past echt perfect in het profiel dat is geschetst in het plan van Cruijff.

@ Dakar: dat zou ook niet erg zijn idd. ;)

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vergeet niet dat Van Basten ook nog genoemd kan worden als TD, en een Hiddink/Ling als AD.

En een nieuwe RVC met Theo van Duijvenbode, Wim Suurendonk, etcetera.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van Basten td o_O

Waarom zou je dat in godsnaam willen?!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zeg niet dat ik dat wil, maar het is een mogelijkheid dat hij weer genoemd gaat worden.

En, Ajax probeert nu nog steeds het te omzeilen, mede dankzij Wakkie:
    Schijnt dat ze daar niet meer de tijd voor hebben. Als ze nu alsnog die BAVA op een-of-andere manier toch afblazen dan heb je echt een oorlog. Maar dit moet goed komen.

9. Seh

Seh Guest

Wat een soap. :emo:

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hebben jullie het vonnis gelezen? Het betoog van Cruijff, waarin hij stelde dat zijn manier van werken tegen werd gehouden, is weer (voor een 2e keer) van de tafel geveegd.

De reden van het vonnis is een vormfout, meer niet. Het is onaanvaardbaar dat de besluiten:
    A: Op de manier naar buiten zijn getreden als destijds is gebeurd (via de media)
    B: Blijkbaar zijn genomen in de vergadering op die desbetreffende woensdag middag, waar Cruijff niet aanwezig was. Dit laatste wordt Cruijff door het hof niet kwalijk genomen omdat de mededeling op een onaanvaardbaar korte termijn was.

Cruijff heeft nergens gelijk gekregen, de besluiten zijn alleen van de baan, wat er voor zorgt dat Wokkie dus nog kansen ruikt.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon BAVA organiseren en klaar. Wakkie moet opdonderen.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Niemand heeft gelijk gekregen. Er is sprake van onzorgvuldige besluitvorming. Dat is in dit geval echter wel positiever voor Cruijff (en sympathisanten) dan voor de andere leden van de RCV / Ajax.

Ik verwacht dat het nu wel goed komt trouwens hoor. Die BAVA zal niet worden gecancelled.

13. Seh

Seh Guest

Blind blijft dus (voorlopig) in een functie die de rest van Ajax liever niet wil dat die bestaat. :lol:

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb bewondering voor de mensen die nog niet de draad zijn kwijtgeraakt in dit Ajax-verhaal.

15. Seh

Seh Guest

Niks mis mee. :)

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Top! Kost ons nada. Als het niet ten koste gaat van eigen jeugd, dan kan het misschien nog wat leuks opleveren.

17. Seh

Seh Guest

Lijkt me ongeveer zo in werking te gaan:
    Die goede Zweden komen richting Rotterdam, doorlopen een 'x' aantal jaar van de jeugdopleiding. Niet goed genoeg? Terug naar Zweden of op de bank in de jeugdelftallen. Wel goed genoeg? Mooi in de basis en al vroeg de kans om toe te slaan. :)

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik nomineer Martin van Geel voor een standbeeld

19. Seh

Seh Guest

Beste aankoop de laatste jaren. Misschien zelfs wel beter dan een Kuyt.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha, kijk hoe oud Emerton is geworden

[yt]QgksUhyuD4c[/yt]

Deel Deze Pagina