Ik ben van mening dat men zich ergert als zij geen progressie boeken met het spel. Maar steeds tegen dezelfde blokkades in de gameplay oplopen. Ik spreek uit ervaring
. Maar we zitten op onze leeftijd(lees:30) niet meer in een vriendengroep waar iedereen het spel speelt en elkaar de tips en trucs geeft om beter te worden. hier kom ik later op terug
CPU offline ben ik mee eens... laatst gechecked... is niet echt cool. Maar het is wel inmiddels 2012. De basis ligt bij online gamen en interactiviteit onder gamers.
passen en schieten ben ik het gedeeltelijk mee eens, dit kan namelijk wel alleen vergt net zoveel oefening als de knuckleball vrije trap. dus daar zit echt veel tijd in.
de online cheaters en onsportiviteit ben ik het mee eens. Maar daar is 1 remedie voor. Community gaming. Hier koppel ik ook de interactie en het sharen van tips en trucs aan. dit is veel rijker aan goede informatie dan 5 uur internetsurfen per dag naar antwoorden.
Niet eens ter promotie, maar zonder pesholland.nl zou ik zelfs het gamen in het algemeen afkappen. de concurrentie is hier moordend en beter worden in jouw spel is nog nooit zo verslavend geweest.
Tevens is dit laatste de oorzaak voor velen om de diepgang te ontdekken.
Klik om te vergroten...