De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    *)

En het berricht van Ajax.nl

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Kunnen ze herkozen worden?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hm, zoals verwacht. Nu nog Henrichs onder druk zetten en ervoor zorgen dat er pro-Cruijff personen in de nieuwe RVC zal komen.

Toch vertrouw ik het niet helemaal.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, eerst even afwachten. Het kan niet anders dat er nog een hoop zooi komt.

5. Seh

Seh Guest

Weinig hoor. ;) Niet veel meer in ieder geval.

6. Seh

Seh Guest

Capello weg? :eek:

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vanwege het incident met Terry...

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    :)

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het goede nieuws stapelt zich op. Morgen in de BAVA de nieuwe RVC voordragen (?) en we zijn klaar met het moddergooien en het ruzie maken. :)

Het lijkt me trouwens zeer onwaarschijnlijk dat, als een ex-RVC lid al opnieuw benoemt kan worden, één of meerdere leden van de huidige (ex)RVC ook weer in de nieuwe komen.

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Kunnen ze Mounir ook gelijk meenemen? :+

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou het dan eindelijk voor jullie Ajax-Boys?

Hoop dat de rust terugkeert bij de club. Zou tijd worden.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    "Blind: ,,Ik heb een hele duidelijke visie op de toekomst van Ajax. Deze sluit aan op de mogelijke komst van Louis van Gaal. Nu zijn komst niet meer aan de orde is, kan en wil ik zelf ook niet verder. Ik heb een jarenlang verleden bij Ajax, wat het extra moeilijk maakt om deze beslissing te nemen. Maar ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheid.”

Zo zie je maar hoe hij erover dacht..

@ Paribus: De BAVA gaat niet door morgen.
    De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft te kennen gegeven bereid te zijn af te treden. Dit vindt plaats op een zo kort mogelijke termijn, zodra opvolgers zijn gevonden die op brede steun kunnen rekenen. Dit heeft de RvC zojuist besloten.
    Met betrekking tot de opvolging zal de RvC de procedure starten overeenkomstig de wet en de statuten van de vennootschap en zullen zij de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) en de Ondernemingsraad (OR) uitnodigen kandidaten aan te bevelen die voldoen aan de profielschets.

Het aftreden zal gefaseerd moeten geschieden, in verband met contractuele bepalingen en financiële belangen die de vennootschap van Ajax raken.

De RvC, bestaande uit Steven ten Have (voorzitter), Johan Cruijff, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer, werd op 25 juli 2011 benoemd.

In verband met het voorgaande hoeft en zal de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) geen doorgang vinden. Deze BAVA stond gepland voor morgen, vrijdag 10 februari, om 14.00 uur.

13. Seh

Seh Guest

Dan moet er wel gewonnen worden van NAC dit weekend, nu focust iedereen (lees de media :+) zich weer volledig op het eerste elftal. In plaats van grotendeels op de RvC.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En het ging al zo goed zonder die media-focus. :+

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Daz: ik las het inderdaad. Nu ja, dan maar volgende week een nieuwe RVC en daaropvolgend de nieuwe AD benoemen. :+

16. Seh

Seh Guest

Maarre, was deze RvC ook al niet aangenomen om de lijn Cruijff te volgen? :lol:
    Straks trekken ze gewoon het volgende blik trolls open.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, want ze willen allemaal nog zo een débacle. :+

18. Seh

Seh Guest

Ja, want dat hadden ze hier ook verwacht. :+

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    *mompelt iets over een ezel en een steen.* :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is vast nog niet over, wie weet wat voor gespuis er nu weer op dit machtsvacuum afkomt.

Nu is het moment om te kiezen, of je overgeven aan de dictatuur van Cruijff en dat een paar jaar de kans geven of niet. Maar niet ddat halfslachtige geneuzel

Deel Deze Pagina