[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lees ik ook in veel reviews. Ik hoop dat het echt leuk word als de hele wereld voor je open ligt en je alle opties hebt unlocked. Het begin is niet veel uitgebreider dan een Fable met meer loot maar dat word vast beter.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik wel en de meeste weer in game verkocht wat me 14K opleverde met andere rommel erbij.

Heb ik meteen 10 uitbreiding voor mijn bag voor gekocht.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Mag ik vragen wat die setjes bij elkaar kosten aan M$ points?

beetje zonde als de items blijkbaar niet eens de moeite waard zijn om te houden

verkoop dan gewoon meteen wat extra quests ofzo.

Of een mount, dat lijkt me in deze enorme game wel wat :+ Hoeft niet perse flying

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het ligt er aan wat voor class je wilt spelen. Ik speel altijd wat warrior achtige classes en dan ga ik echt niet die andere items bewaren.

3 packs btw voor 240 MP per pack. Duur ja, maar ik vind het altijd wel leuk om dit soort DLC te verzamelen.

Heb voor avatars bijvoorbeeld ook 16 complete suits, van ongeveer 320 400 MP per stuk.
    Ik woon dan ook nog thuis he. ;)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is blacksmithing goed? Ik heb er 4 punten in geinvesteerd maar merk weinig verschil. Zo goed zijn mijn wapens nog niet.

Ben lvl 5 atm. Heb net een zwaard(groen) gekocht waar 2 gems in kunnen. Doet nu 42 damage in totaal en health mij weer automatisch. :cool:

Ik denk dat investeren in gems het meest nuttig is.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja het gaat me niet eens om wat het kost eigenlijk. Ik koop zelf ook genoeg onzin-DLC (Horse armour day 1 purchase :+ ) Maar als je dan voor zo'n enorme game day 1 DLC uitbrengt zorg dan in ieder geval dat het iets is wat echt wat toevoegd.

En dat kunnen imho nooit items zijn want je kunt je spelers niet helemaal aan het begin al de aller-allerbeste items geven

dus voegt het niks toe.

Ze hadden beter iets van skins ofzo kunnen doen. Dat zou ik nog wel willen kopen. Of in ieder geval iets wat mijn ervaring anders maakt dan zonder DLC

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De qualiteit van de wapens bepaald de qualiteit van de onderdelen die je erin prakt.
    Bijv als je een zwaard maakt met een Steel Hilt ipv Iron Hilt ofzo, de speciale effecten die erop zitten hebben ook verschillende niveaus.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dus sagecraft > blacksmithing?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja weet ik maar is het nuttig? Die onderdelen krijg je ook niet zomaar natuurlijk.

IMO wel ja. Aangezien je daarmee 'lege' items mee kan volproppen die sterker zijn als de gear die ik maak.

Blacksmithing staat bij mij op 4 en sagecraft op 0 en toch heb ik meer profijt van Sagecraft. Komt ook omdat ik Detect Hidden heb geleveld waardoor ik veel van die gem onderdelen kan vinden.

Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt zo kopen en vinden ;) die kerel in de Warsworn keep heeft aardig wat onderdelen volgens mij

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik quest nu voor de warsworn en het is allemaal net een niveau te laag wat die kerel verkoopt. :'-(

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wat de level cap is ?

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind em erg leuk so far. Mooie omgevingen en de combat is echt heerlijk. Speel op hard met daggers als primairy en boe als secundairy. Heb potions al behoorlijk nodig gehad. Finesse lijkt me in het begin moeilijker dan might, zeker tegen groups...

Exploren, veel loot = me happy :)

EDIT:
    Die eerste fateweaver die je tegenkomt, Agarth, die heeft blauwe tanden, wtf?!?

EDIT2:
    Als je zo'n fatweave doet moet button mashen voor extra xp, ik kom nooit hoger dan 75%. Slome duim ....

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat laat je toch met je rechterhand de controller los en gebruik je, je vinger.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Of je bent tevreden met 75% :)

EDIT:
    Wat ik wel mis is dat je nergens stats kunt zien zoals totale health, %crit, %resistances, etc...

EDIT:
    Al vrij snel paarse chakrams gevonden. Die doen mega damage. Geen idee onder welke tree die vallen

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik wil ook paarse wapens. Tot nu toe alleen paarse shizzle gevonden die ik niet gebruik.

Al doen mijn gem'd wapens meer damage geloof ik.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waar is de eerste mogelijkheid om dingen e storen. Need space. Heb ook ng niet genoeg geld voor een backpack....

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gewoon junken en verpatsen, de loot blijft maar komen

Deel Deze Pagina