Dat lees ik ook in veel reviews. Ik hoop dat het echt leuk word als de hele wereld voor je open ligt en je alle opties hebt unlocked. Het begin is niet veel uitgebreider dan een Fable met meer loot maar dat word vast beter.
Ik wel en de meeste weer in game verkocht wat me 14K opleverde met andere rommel erbij. Heb ik meteen 10 uitbreiding voor mijn bag voor gekocht.
Mag ik vragen wat die setjes bij elkaar kosten aan M$ points? beetje zonde als de items blijkbaar niet eens de moeite waard zijn om te houden verkoop dan gewoon meteen wat extra quests ofzo. Of een mount, dat lijkt me in deze enorme game wel wat Hoeft niet perse flying
Het ligt er aan wat voor class je wilt spelen. Ik speel altijd wat warrior achtige classes en dan ga ik echt niet die andere items bewaren. 3 packs btw voor 240 MP per pack. Duur ja, maar ik vind het altijd wel leuk om dit soort DLC te verzamelen. Heb voor avatars bijvoorbeeld ook 16 complete suits, van ongeveer 320 400 MP per stuk. Ik woon dan ook nog thuis he.
Is blacksmithing goed? Ik heb er 4 punten in geinvesteerd maar merk weinig verschil. Zo goed zijn mijn wapens nog niet. Ben lvl 5 atm. Heb net een zwaard(groen) gekocht waar 2 gems in kunnen. Doet nu 42 damage in totaal en health mij weer automatisch. Ik denk dat investeren in gems het meest nuttig is.
Mja het gaat me niet eens om wat het kost eigenlijk. Ik koop zelf ook genoeg onzin-DLC (Horse armour day 1 purchase ) Maar als je dan voor zo'n enorme game day 1 DLC uitbrengt zorg dan in ieder geval dat het iets is wat echt wat toevoegd. En dat kunnen imho nooit items zijn want je kunt je spelers niet helemaal aan het begin al de aller-allerbeste items geven dus voegt het niks toe. Ze hadden beter iets van skins ofzo kunnen doen. Dat zou ik nog wel willen kopen. Of in ieder geval iets wat mijn ervaring anders maakt dan zonder DLC
De qualiteit van de wapens bepaald de qualiteit van de onderdelen die je erin prakt. Bijv als je een zwaard maakt met een Steel Hilt ipv Iron Hilt ofzo, de speciale effecten die erop zitten hebben ook verschillende niveaus.
Ja weet ik maar is het nuttig? Die onderdelen krijg je ook niet zomaar natuurlijk. IMO wel ja. Aangezien je daarmee 'lege' items mee kan volproppen die sterker zijn als de gear die ik maak. Blacksmithing staat bij mij op 4 en sagecraft op 0 en toch heb ik meer profijt van Sagecraft. Komt ook omdat ik Detect Hidden heb geleveld waardoor ik veel van die gem onderdelen kan vinden.
Ik vind em erg leuk so far. Mooie omgevingen en de combat is echt heerlijk. Speel op hard met daggers als primairy en boe als secundairy. Heb potions al behoorlijk nodig gehad. Finesse lijkt me in het begin moeilijker dan might, zeker tegen groups... Exploren, veel loot = me happy EDIT: Die eerste fateweaver die je tegenkomt, Agarth, die heeft blauwe tanden, wtf?!? EDIT2: Als je zo'n fatweave doet moet button mashen voor extra xp, ik kom nooit hoger dan 75%. Slome duim ....
Of je bent tevreden met 75% EDIT: Wat ik wel mis is dat je nergens stats kunt zien zoals totale health, %crit, %resistances, etc... EDIT: Al vrij snel paarse chakrams gevonden. Die doen mega damage. Geen idee onder welke tree die vallen
Ik wil ook paarse wapens. Tot nu toe alleen paarse shizzle gevonden die ik niet gebruik. Al doen mijn gem'd wapens meer damage geloof ik.
Waar is de eerste mogelijkheid om dingen e storen. Need space. Heb ook ng niet genoeg geld voor een backpack....