@Killaz, tot nu toe alleen een ideetje hé die locatie, kan natuurlijk ook nog wat anders worden wat misschien dichterbij is.
@Tom, op het begin ging het erg kut, mijn flitser kreeg namelijk kuren (foto 1 hardste stand, foto 2 zachtste stand en foto 3 viel hij uit
) keer batterijen eruit gehaald en een ferme tik gegeven en toen deed hij het weer gelukkig, maar wel dus even mee bezig geweest...
Ook deed mijn autofocus erg moeilijk (had de tamron van Patrick geleend) en kom er nu ook achter dat ik een redelijke backfocus heb dus als ik die lens ooit nog leen dan moet ik hem wel effe afstellen op mijn body want dit kan echt niet nu ik het terug zie op de pc
Toen even een beetje erin komen, aangezien dit toch mijn eerste "echte shoot" was.
Na een tijdje lukte het wel, maar vind mensen aansturen toch wel lastig, 2 a 3 mensen lukt wel maar kreeg het maar niet om gehele groepen in een mooie rechte lijn te krijgen naast elkaar.
Ook vind ik dit niet echt heel boeiend om te doen, vind de danseressen en de dj's fotograferen toch wel veel leuker!
Hier een paar aardig gelukte shots:
@Nusti, top doen we dat!
Klik om te vergroten...