De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Om dat been van Wormgoor te ontwijken? Hij maakt pas die vallende beweging naar voren wanneer die wordt geraakt.

Maargoed, het ziet er natuurlijk wel 'natuurlijk' uit, die arm van Wormgoor zo ver naar achteren:emo:..

Vind 't vooral hatelijk dat die Wormgoor ook nog gaat zeggen dat ie 'm niet heeft aangeraakt.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof wat je wilt geloven zeg niet normaal.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Insgelijks.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig, na 5 pagina's stilte komt de welles nietes mertens schwalbe discussie weer op gang.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Boehoe, ja ik ken ook nog wel een aantal spelers. Echter gaat het nu even over die stervende zwaan in de lucht.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is dan wel een nep account, maar mijn god. :lol:

7. Seh

Seh Guest

Huh! 8) Ik zie nu die herhaling van Mertens en dat handje van die Super Boer raakt inderdaad de hand tegen het been van Mertens aan gaan.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat gaat ook met ZOVEEL kracht, daardoor wordt je inderdaad getorpedeerd! :lol:

9. Seh

Seh Guest

Als jij achter een hand blijft haken in de lucht in de 16 snap ik dat je valt.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als hij op dat moment al in de lucht hangt (wat het geval is) dan is het hoe dan ook een schwalbe, of hij nu blijft haken of niet.....

Edit: laat ik het anders zeggen: hij valt al voordat hij geraakt wordt door die hand.

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    ADO supporters lieten zich gisteren van hun beste kant zien met hun liedje over Nesu...

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wat zongen ze dan ?

5 uur persconferentie heerenveen. Ik denk dat de nieuwe trainer wordt aangekondigd :) maar het kan ook zomaar een nieuwe sponsor zijn :+

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Van Basten. ;)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Alsof jullie je altijd van jullie beste kant laten. Ik keur het af maar het gebeurd nou eenmaal. Ook bij een club als utrecht gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen. In een vak van 400 man zitten 200 leipen die dat zingen, in een thuiswedstrijd krijgen ze het er niet doorheen want dan word het ook vaak zat geprobeerd.

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, welke supps het ook zijn, dat soort liedjes zijn gewoon in en in triest.

Alle ballen op Nesu.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Duuuuuus je probeert het zingen tegenover een speler die nog steeds alleen zijn vingers kan bewegen goed te praten? :emo:

Zingen over dat je een hoerenmoeder hebt of kutjood bent of de dood toewensen is veel minder erg dan zingen over een persoon die nooit meer kan voetballen en mogelijk nooit meer kan lopen door een ongeluk.
    Diep trieste mensen die dit hebben gedaan, maar dat zal ook wel door het niveau in den Haag komen :)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zeg toch dat een groep het ook in thuiswedstrijden probeerd maar dan komt het niet door omdat er dan wat meer mensen nadenken dan die mensen die bij uitwedstrijden staan. Ik praat zoiets ook niet goed. Maar als er een kans is dan heb je bij utrecht ook zulkjes groepjes die het gaan aanhalen. Praat helemaal niks goed, zeg alleen dat utrecht hetzelfde soort volk heeft.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat is zeker waar, met name in de randstad heeft elke club wel een groep die zoiets zou zingen.. maar je verwacht niet dat dat mensen zo ver gaan. Je hebt toch grenzen die je vanwege waardigheid niet passeert zou je zeggen.

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Zat eventjes het topic door te lezen... Feyenoord geen ziel? 8)

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ja indeed, en over dat geld.
    Waarom wil Janmaat dan liever voor Feyenoord spelen terwijl hij bij Vitesse meer kan verdienen?
    Dus arnie, met geld koop je nog steeds niet alles.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina