Dat is tegenwoordig met elke RPG/MMO. Naja, met elk genre eigenlijk wel. Eentje begint met iets en de anderen nemen het over. Zo werkt het nou eenmaal. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een game hierdoor saai word/niet leuk is. Ik heb zelf KoA:R nog niet gespeeld hoor, dus daar kan ik niet over oordelen. Het is echter wel vrij standaard dat je dat soort quests hebt in een RPG, dat is inmiddels al jaren zo.
Dit betekend overigens niet dat ik geen verandering zou willen zien. Sterker nog, het RPG genre heeft het hard nodig. Kijk bijvoorbeeld eens naar de MMO games in dit genre. Ik heb er heel wat gespeeld, maar het is nu toch al JAREN hetzelfde liedje. Wanneer je een nieuwe MMO koopt vind je het eventjes leuk omdat het weer een nieuwe wereld/omgeving is, maar wanneer je end-level ben word je het alweer snel zat omdat het weer precies hetzelfde riedeltje is/word als andere MMO's.
Laatst bewerkt: 14 feb 2012