De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wel dual core hoor, zo verouderd is ie niet. + 4.0 komt ook voor de S2 en Note. De Note is wel erg groot trouwens, dus zou ik ook voor de Nexus gaan.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    De Galaxy Nexus sowieso. Die telefoon heeft het beste scherm op de markt (waarschijnlijk nog iets beter dan de Note, vanwege het kleinere scherm).
    De Note lijkt me daarnaast een enorm onhandig ding.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel zonde dat er geen release date lijsten zijn voor telefoons..
    Wacht denk ik nog even op lumia 900, maar dat kan nog wel ff duren :/
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nexus, for sure. De Note is een enorm groot apparaat. Erg onhandig. De Nexus is voor een mobiele telefoon ook een van de grootste modellen, maar het is nog wel te doen. Persoonlijk vind ik hem net te groot, ik wil namelijk met 1 hand de telefoon kunnen bedienen, dat lukt niet lekker op de Nexus, daarom heb ik gekozen voor de HTC Sensation XE.
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    dat klopt indderdaad dat nexus op 4.0 draait.
    ik denk ook dat ik voor de nexus ga. gewoon op en top. heb nu nokia maar daar heb ik het absoluut mee gehad wat een kut telefoon met hun eigen software dan.

    maar goed. dankje wel voor de adviezen stukje wijzer geworden:)
     
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond de Samsung Galaxy Nexus bestelt met een Vodafone abonnement.
    Kan haast niet wachten tot hij bezorgt word!:+
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    8.947
    Galaxy Nexus is een mooi toestel.
    Maar ik had begrepen dat hij het wel af moest leggen tegen de Samsung Galaxy S2? (Behalve dat je op de Nexus de Android-updates wat eerder krijgt, maarja...)
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nexus is wel degelijk beter dan de S2, het scherm is vele malen beter. Alleen de camera van de S2 is beter dan die van de Nexus, bij alle andere dingen is de Nexus gelijkwaardig of sneller dan de S2.
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve de grafische processor. Die van de nexus schijnt heel slecht en verouderd te zijn.
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    8.947
    Inderdaad.
    Na een snelle trip op 10 vergelijkingswebsites geven toch ongeveer 6 of 7 websites de voorkeur aan de Samsung Galaxy S2. maargoed, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, net wat je wilt. Ik vind snelheid belangrijker dan een nog nét iets mooier scherm.
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung galaxy S2 dus ;)

    Maar ik zou wachten op de S3, want die komt binnenkort ook uit :)
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het verschil in snelheid tegenwoordig voor ons consumenten amper merkbaar meer is, met die dualcore telefoons. Ik heb een HTC Sensation XE (dualcore) en een vriend heeft een SGII. Volgens de meeste websites is de SGII sneller, maar ik zie het dus echt niet. Hij ook niet, dus het zal allemaal wel.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    En de Quad Cores komen er ook binnenkort aan ;)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, het gaat nergens meer over. Mijn HTC Sensation XE is gewoon pijlsnel, hoef nooit te wachten en hij staat al behoorlijk vol tegenwoordig. Hij zal vast in de loop van de tijd trager gaan worden, maar tot nu toe heb ik geen klagen.

    Natuurlijk, ik had ook een HTC Legend en dat verschil in snelheid is zeer duidelijk. Dat zal met die quadcore toestellen en de dualcore toestellen ook zo zijn waarschijnlijk. Maar dan kom je aan met je T-Mobile internet abonnement. Die heeft max 3,6 ofzo geloof ik? Terwijl Vodafone 14,4 heeft, so what's the point als je T-Mobile hebt om dan een telefoon te willen alleen omdat die een fractie sneller schijnt te zijn? In het gebruik van het toestel zelf (zonder internet) zal het verschil echt miniem zijn bij de toptoestellen.

    De echte purist zal het verschil vast zien, ik als normale gebruiker zie het verschil niet. De enige reden dat ik de Galaxy Nexus niet nam is vanwege de groote en het plastic gevoel dat ik krijg van de Galaxy lijn.
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    8.947
    Ik vind de Samsung Galaxy S2 en de Nexus ook te groot. Net kleine tabs. Dat is op de bank bij het lezen en appgebruik enz wel handig, maar aangezien ik mijn telefoon altijd in mijn broekzak draag is het formaat wel wat overdreven.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Iemand ervarin met Gelaskins of een ander soort skin die je over je telefoon heen kan plakken?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind de Galaxy S2 nu wel de max. wat er in mijn broekzak past inderdaad. Groter dan 4,3" moet het niet worden.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, wat komt die Xperia S toch op het goede moment. Ik mag binnenkort m'n abo verlengen en dan komt er even zo'n toestel voorbij... wat een beauty. Zowel aan de binnen- als buitenkant! _O_ Ik wilde bijna voor een Windows Phone of iPhone gaan, maar mooi niet. :9 Ik ging van SE naar Samsung en nu lekker terug bij Sony! Samsung ben ik zat! :)

    [​IMG]

    Het wordt de zwarte voor mij trouwens! :cool:
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Erg mooi toestel inderdaad, had het wel geweten als ik nu een telefoon mocht uitzoeken. :)
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    1 maart komt ICS naar de Samsung GS2 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina