[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Huilie :9 Maar ja, Hij word idd generfed bij een komende update. Tot die tijd gebruik ik hem gewoon op sommige classes. Zo lang ze dood neer vallen ben ik tevreden :+
     
  2. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    :thumbs: jij bepaal zelf met welke wapen je het liefst speelt en als anderen dat niet bevalt, tsja dat is toch hun probleem?
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik snap de "haat" jegens de USAS-12 met frag rounds wel hoor, daar niet van. Het is een vrij makkelijk wapen wat weinig echt aimen vereist bij CQ. Het is gewoon volgas rammen met dat ding en het is vrij effectief.

    Daarnaast is het vrij terecht dat hij generfed gaat worden. Maar tot die tijd is het mijn favo troll wapen :+ Daarna switch ik wel over naar de M4, M249, AEK etc.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die USAS-12 met de Troll-Rounds is inderdaad een beest :+ Van zowat ELKE afstand ook, pakte er gisteren één op. Wat een ding zeg.

    Jammer dat er nog niks bekend is over de aankomende DLC. Meer mappen, voertuigen, wapens zijn altijd welkom!
     
  5. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf ook best veel usas met frag rounds echt geniaal ding, ik erger me zelf meer aan mensen met Famas - a 91 beetje de noob wapens van Bf 3, ook al heb ik zelf die famas ook veel gebruikt shame.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    8)

    Je ergeren aan de Famas en de A-91, maar dan zelf wel het grootste noob wapen van BF3 gebruiken.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad,... mind is blown

    het enige wat in BF3 niet goed gebalanceerd is qua wapens zijn de shotguns met frag rounds.

    De rest is prima. De A-91 is in zijn klasse imho zelfs 1 van de mindere wapens. SSG , G36 en SCAR zijn allemaal beter

    En de FAMAS heeft dan wel een firerate waar je op korte range niet veel tegen in kan brengen maar heeft ook wel degelijk zn zwakkere punten
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die USAS is geweldig, het enige nadeel is dat ik zelf soms ook sterf door mijn eigen kogels... is nl. mogelijk. :'-(

    Als je te dicht bij je enemy komt en je schiet hem neer en blijft knallen (doh) dan kun je ook sterven.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die zichzelf doodmaakt met een usas faalt even hard als iemand die omvalt op een fiets met zijwieltjes.
     
  10. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de assignment moet ik nog.

    5 Laser Designations

    hoe doe ik dat? Moet dat met dat soflam ding?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Of met de CITV (laatste tank unlock, krijg je na 100.000 punten met de tank).
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Of laser painter met een chopper toch?
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  14. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    t lijkt wel een usas gevecht te worden als ik t zo lees.. daar is nie veel meer aan hoor;)
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Als ik als sniper speel dan zet ik meestal wel zo'n Soflam neer, ergens waar je voertuigen zou verwachten, maar ik heb nog geen punten ermee gescoord.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op sommige mappen is dat op het moment ook wel een beetje zo

    gister een potje CQ op metro gespeeld en ik denk dat het wel 75% Usas was :+

    gelukkig valt het op de meeste andere mappen wel mee, het is vooral Metro en Bazaar waar het echt erg is op het moment

    maar de patch komt eraan dus maar niet teveel klagen , gaat vanzelf weer over

    edit:// De 600 spm komt heeeeeeeel langzaam aan in zicht :D

    Heb de hoop op de 6.0 W/L opgegeven, stond op een gegeven moment 5.88 maar een paar rotte potjes en disconnects later en je staat weer 5.5 :+ Is gewoon niet vol te houden

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    126uren en 29minuten da is gewoon meer dan 5 dagen:eek:
    Mijn w/l is dramitisch overigens..
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Valt mee toch? Had ik in iets meer dan een maand van Star Wars :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nette W/L Delphiki! Mijne is 1,6.. :emo:
    Mijn SPM schomelt rond de 585, is natuurlijk het meest afhankelijk van het aantal medals.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Iemand zin in een squad vanavond? Speel altijd in mn eentje maar heb t nog nooit met "vrienden" (8))
     

Deel Deze Pagina