Huilie Maar ja, Hij word idd generfed bij een komende update. Tot die tijd gebruik ik hem gewoon op sommige classes. Zo lang ze dood neer vallen ben ik tevreden
jij bepaal zelf met welke wapen je het liefst speelt en als anderen dat niet bevalt, tsja dat is toch hun probleem?
Precies. Ik snap de "haat" jegens de USAS-12 met frag rounds wel hoor, daar niet van. Het is een vrij makkelijk wapen wat weinig echt aimen vereist bij CQ. Het is gewoon volgas rammen met dat ding en het is vrij effectief. Daarnaast is het vrij terecht dat hij generfed gaat worden. Maar tot die tijd is het mijn favo troll wapen Daarna switch ik wel over naar de M4, M249, AEK etc.
Die USAS-12 met de Troll-Rounds is inderdaad een beest Van zowat ELKE afstand ook, pakte er gisteren één op. Wat een ding zeg. Jammer dat er nog niks bekend is over de aankomende DLC. Meer mappen, voertuigen, wapens zijn altijd welkom!
Ik gebruik zelf ook best veel usas met frag rounds echt geniaal ding, ik erger me zelf meer aan mensen met Famas - a 91 beetje de noob wapens van Bf 3, ook al heb ik zelf die famas ook veel gebruikt shame.
Inderdaad,... mind is blown het enige wat in BF3 niet goed gebalanceerd is qua wapens zijn de shotguns met frag rounds. De rest is prima. De A-91 is in zijn klasse imho zelfs 1 van de mindere wapens. SSG , G36 en SCAR zijn allemaal beter En de FAMAS heeft dan wel een firerate waar je op korte range niet veel tegen in kan brengen maar heeft ook wel degelijk zn zwakkere punten
Die USAS is geweldig, het enige nadeel is dat ik zelf soms ook sterf door mijn eigen kogels... is nl. mogelijk. Als je te dicht bij je enemy komt en je schiet hem neer en blijft knallen (doh) dan kun je ook sterven.
Iemand die zichzelf doodmaakt met een usas faalt even hard als iemand die omvalt op een fiets met zijwieltjes.
Als ik als sniper speel dan zet ik meestal wel zo'n Soflam neer, ergens waar je voertuigen zou verwachten, maar ik heb nog geen punten ermee gescoord.
op sommige mappen is dat op het moment ook wel een beetje zo gister een potje CQ op metro gespeeld en ik denk dat het wel 75% Usas was gelukkig valt het op de meeste andere mappen wel mee, het is vooral Metro en Bazaar waar het echt erg is op het moment maar de patch komt eraan dus maar niet teveel klagen , gaat vanzelf weer over edit:// De 600 spm komt heeeeeeeel langzaam aan in zicht Heb de hoop op de 6.0 W/L opgegeven, stond op een gegeven moment 5.88 maar een paar rotte potjes en disconnects later en je staat weer 5.5 Is gewoon niet vol te houden Spoiler
Nette W/L Delphiki! Mijne is 1,6.. Mijn SPM schomelt rond de 585, is natuurlijk het meest afhankelijk van het aantal medals.