De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je bent nog lief voor hem, vind ik. Vind zelf Enoh misschien wel de slechtst voetballende middenvelder van de topclubs van de Eredivisie.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het ondermaats, maar niet ellendig slecht ofzo. Als hij zijn opbouw naar een iets hoger niveau kan tillen en zijn passing net wat nauwkeuriger zou zijn dan is het gewoon een prima speler voor je elftal. Er zit alleen geen progressie in dus ik denk dat het niet gaat gebeuren, maar anders was het een goede speler voor Ajax.

3. Seh

Seh Guest

Met zo'n Aisatti maak je ook geen kans tegen het middenveld van PSV, Feyenoord, Twente en AZ.

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    AZ heeft ook 3 lichtgewichtjes staan. Aissati was tegen NAC één van de beste aan Ajax zijde, samen met Jan.

Ik ben heel benieuwd naar de ontmoeting tussen AZ en Feyenoord. Dat zijn toch elftallen die draaien op/rond het middenveld.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar AZ heeft dan wel Martens, Elm en Maher. En tja..
    Martens: een aanvallende en creatieve aanvallende middenvelder.
    Elm: een geweldige spelmaker met een geweldige trap (bij vrije trappen).
    Maher: leuke, creatieve aanvallende middenvelder.

Die kunnen het Ajax, en dan met name het trio Janssen, Enoh en Eriksen op het middenveld, enorm moeilijk maken.

En over dat Aissati de beste man van Ajax: ach, hij speelde degelijk, maar kijk naar zijn taak. Hij stond tussen de verdedigende middenvelder positie en de centrale verdediger positie in en moest steeds de eerste opbouwende pass geven. Dat kan ik ook wel :+.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    AZ heeft op dit moment vooral een super-in-vorm-zijnde Martens. Elm haalt ook het hele seizoen al een heel hoog niveau en Maher is op het moment misschien wat minder, maar die drie zijn ten opzichte van de 3 basisklanten van Ajax ook gewoon in veel betere vorm. Als Theo bij Ajax in hele goede doen was geweest ziet de wereld er al heel anders uit. Eriksen haalt ook niet zijn niveau van vorig jaar.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, daarom hoor je als Ajacied dus ook niet echt 'uit te kijken' naar de ontmoeting tegen AZ :+.

Eriksen is teleurstellend, maar Janssen gewoon bedroevend. Allebei zonde, zijn leuke spelers om naar te kijken. :)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat een gejank, Enoh heeft zijn diensten bewezen als DM. Nee het is geen topper maar doet zijn taak prima, hij moet gewoon niet denken dat die een bal kan passen dus hij moet de bal zsm afgeven aan een teamgenoot :+

9. Seh

Seh Guest

Dus ga je het niet winnen met Aisatti op het middenveld, inderdaad.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die Martens van PSV. Wat een droeftoeter... "Zag je het niet dan?" Rot op sukkel, het was een dikke schwalbe. Dat geeft niet, maar wees dan een vent en geef het gewoon toe. Gaat ie net doen alsof het overduidelijk een strafschop was.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zei dan ook dat ik uitkijk naar de ontmoeting tussen AZ en Feyenoord..... Ben gewoon benieuwd naar die strijd op het middenveld. Die wedstrijd staat volgens mij binnenkort op het programma. AZ - Ajax is al geweest. ;) Wel goed lezen dus.

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je zegt dus gewoon precies hetzelfde, alleen dan eromheen gelult en met een :+ smiley erachter, haha.

Ik reageer alleen op zijn voetballende kwaliteiten, omdat FunkXual zei dat Enoh opbouwend ondermaats was. ;)

Ah sorry, helemaal verkeerd gelezen. :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Met alleen bal afpakken kom je er gewoon niet , je zal ook s in moeten schuiven of een combinatie aan moeten gaan.

Ik word wel eens moe van die balletjes terug op Vertonghen van Enoh.

Hij zal nooit eens de bal afpakken en dan snel een paar meter naar voren pakken

14. Seh

Seh Guest

Dat kan hij niet. Je hebt geen Strootman/Clasie/Elm (eerst Wernbloom, maar Elm doet het ook prima) op het middenveld, dus moet je dat ook niet verwachten.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat doet hij wel, maar dan draait hij over het algemeen de verkeerde kant weg. :+

@ Seh: je denkt wel heel zwart-wit. Ok, een De Rossi of Busguets zal het niet worden, maar het maken van de juiste keuzes in plaats van de verkeerde keuzes in de opbouw is wel degelijk trainbaar. Makkelijker trainbaar dan ballen afpakken in ieder geval. Dus in die zin is er nog perspectief. :+

Strootman, Clasie en Elm moeten het ook allemaal nog maar bewijzen langer dan 1 seizoen btw. Draaien momenteel allemaal in goed lopende elftallen mee, dat voetbalt een stuk makkelijker.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Imbecilio, debiel Blind, Enoh en Anita zijn gewoon Ajax onwaardig.

17. Seh

Seh Guest

Hoe oud is hij? Je kan niet van hem verwachten dat hij ineens gaat inschuiven, steekpassjes geeft of in de 16 van de tegenpartij komt elke helft een paar keer. Dat had er allang in moeten zitten. De Zeeuw was daarin een goede.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Enoh heeft trainbare gebreken. :+ Blind en Ebecilio zijn inderdaad lost causes, maar Enoh kan zeker nog stappen maken hoor.

@ Seh: trainen, herhalen, trainen, toepassen in de wedstrijd, op je bek gaan, trainen, herhalen, trainen, toepassen in de wedstrijd, verbeteren, weer trainen. Heel makkelijk. ;) Ik denk zeker dat hij het wel kan.

Hij is bijna 26 overigens.

19. Seh

Seh Guest

Hij probeert het al een hele tijd in de wedstrijd. :+

En die spelers zijn inderdaad Ajax onwaardig, maar de vervangers zijn zowaar nog slechter waarschijnlijk. :lol:

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    In een elftal dat continu van samenstelling verandert (door blessures). Goed platform om vastigheden erin te slijpen inderdaad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina