De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Waar zeg ik dat?

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is mijn reactie op jouw opmerking dat hij het al een hele tijd in de wedstrijd probeert. Ik geef aan onder welke condities.

3. Seh

Seh Guest

Stond hij er vorig seizoen ook in? Dat team deed het wel aardig. :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het wel met Funxual eens dat het trainbaar is maar denk tegelijkertijd ook dat als Enoh dat een beetje op zou pikken we dat inmiddels al wel zouden moeten zien.

Als ik hem zie spelen zie ik vrijwel geen verschil met zn eerste begin bij ajax

Hij durft eerder nog minder risico te nemen dan in het begin

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Om heel eerlijk te zijn, Strootman had bij Utrecht en Sparta al een goede tijd. ;)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nah, dat is aan de ene kant wel zo in de zin dat Strootman al wel een talent was bij Sparta maar de stappen die hij afgelopen jaar heeft gemaakt zag toch niet iedereen aankomen.

Anders had Sparta er wel een stuk meer aan kunnen verdienen :+

7. Seh

Seh Guest

Het is bij Strootman in een stroomversnelling gekomen door die ene wedstrijd tegen Ajax. Met die geniale aanname/actie.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Welke bedoel je dan? :)

In deze wedstrijd met Utrecht twee assists tegen Ajax, maar die bedoel je niet denk ik?
    [yt]wfAk2KNM1x8[/yt]

Dit is trouwens wel een dikke wedstrijd van Strootman:
    [yt]iGv-c4ctvuM[/yt]
    0:11 assist Strootman
    0:40 goal Strootman: PEGEL!
    1:38 goal Strootman: ZIEK! _O_

9. Seh

Seh Guest

Nee niet die. :+ Ik weet niet meer welke wedstrijd, dacht tegen Ajax. :eek:

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Woah, als je toch even compilaties opzoekt van Strootman. Damn. Je raakt er nu gewend aan, maar als je ziet hoeveel ballen hij altijd onderschept en direct de bal perfect bij de aanvallers kan leggen tussen de verdedigers door. _O_

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jij fapt zó vaak op Strootman.. 8)

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, hij is ook gewoon een topspeler. Als je ziet hoe geniaal die man kan zijn, tja, dan kan ik daar zeker van genieten. :)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Spitter spetter spater

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Strootman is inderdaad ook gewoon ontzettend goed. Maar ik vraag me af of zo'n speler bij Ajax dan was geslaagd. Er zit bij Ajax iets zo structureel fout in de sfeer bij de club dat het ontzettend moeilijk maakt om te acclimatiseren. Bij een PSV of Twente zie je altijd dat spelers zich ontzettend makkelijk aanpassen en heel gecontroleerd volwassener worden. Dat is al jaren zo. Ik denk dat als PSV Janssen had gekocht en Ajax Strootman, je precies hetzelfde had gezien.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah. Hoe Strootman zich (vrijwel vanaf dag één) profileert bij PSV, dat zie je echt niet vaak hoor. Bij PSV mislukken ook zat spelers. Berg, Engelaar, etc.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is ook zo, maar toch heb ik het gevoel dat spelers bij Ajax extreem lastig acclimatiseren.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, komt door het publiek wat direct begint te fluiten na één slechte wedstrijd :emo: .
    Engelaar is nog wel nuttig, maar kon het niveau gewoon niet aan met zijn sloomheid en draaicirkel van een zwangere olifant. En tja, Berg had al gefaald bij Hamburg, en zat dus in de faal-vorm. En bij PSV kwam hij er niet uit.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Toch zijn er ook jongens die probleemloos acclimatiseren. Zie Boerrigter. Die heeft ondanks zijn blessure gewoon een heel hoog niveau gehaald sinds zijn allereerste wedstrijd. Maar goed, het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Verschilt per karakter denk ik.

Alhoewel er bij Ajax ook al snel wordt gezegd dat het aan de sfeer/structuur van de club ligt, zodra een speler even niet goed in vorm is of slechter speelt (Theo Janssen). Als Theo volgend seizoen de sterren van de hemel speelt heeft niemand het daar meer over.

@ delphiki: daar kan je gelijk in hebben. Er zijn echter ook wedstrijden geweest waarin hij een heel hoog niveau haalde. Vooral vorig seizoen, dat wel, maar toch. De uitwedstrijd vorig seizoen tegen Twente was hij bijvoorbeeld weergaloos. Als een speler zo'n niveau kan halen in een topduel moet dat er ook gewoon inzitten. Ik geloof nooit dat zoiets dan een incident is.

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, er zijn altijd positieve en negatieve voorbeelden, maar m'n gevoel zegt me dat er bij die genoemde clubs veel meer rust is om te acclimatiseren dan bij Ajax en men daar veel sneller volwassen wordt. Verder dan een gevoelskwestie kom ik niet, want ik heb het niet onderzocht.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dit een beetje door te lezen, en de haat op Enoh is goed onderbouwd, Ebicilio en Blind kunnen het niveau inderdaad niet aan.. Maar waar ik me een beetje aan erger, is dat Anita in datzelfde rijtje wordt geschaard.

Anita was de eerste 15 wedstrijden van dit seizoen (inclusief europees) 1 van de belangrijkste schakels van Ajax. Miste geen bal, zat altijd strak op z'n man, en heeft (nog steeds) een geweldig gevoel voor waar de ruimte ligt.

Dat hij uit vorm is heb ik wel door, maar er is in mijn ogen echt een wezenlijk verschil tussen Enoh, Blind & Ebicilio aan de ene kant, en Anita aan de andere kant.

Al heeft hij wel 1 makke.. Weet hij zelf wat z'n favoriete positie is? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina