De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eerste helft was dramatisch. Leuk 78% balbezit, maar ze kwamen geen één keer in de buurt van de 16, laat staan in de buurt van de keeper. Ja, plotseling in de 42e minuut. Het was alleen maar tikkie breed en tikkie terug. Het is maar wat je goed vind....

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    What ... the ... fuck?

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=159072

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Las laatst ook zoiets ja van één van die spelers van Peru. Zou wel vreemd zijn als je een WK-titel van 40 jaar terug nog zou kunnen afpakken.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ga ik alsnog wel vieren denk ik :+

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ze hadden gewoon Argentinië moeten verslaan, als een echte wereldkampioen. Let it rest.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja idd, beetje mosterd na de maaltijd.
    Mocht het worden toegekend aan NL moeten ze wel gewoon een volksfeest organiseren :p

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Rondvaart met al die 60-plussers erin. :+

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het zou wel geweldig zijn natuurlijk ... laten we wel eerlijk zijn, het is de FIFA hé? :+

Maar als ze serieus aan de slag zouden gaan met dit gedoe ... dan had dit allang gedaan moeten of horen te zijn.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat fijn zeg. Ik was erbij in '78. Daar neem ik een pint op. Ik las ook dat de Duitsers ons op de ranking had ingehaald, ik neem aan dat dat ook zal worden teruggedraaid?

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vast niet.

De FIFA heeft zoiets nog NOOIT ondernomen dus ik betwijfel ten zeerste of ze hier ook daadwerkelijk mee bezig zijn.

Kan voor de rest ook geen één bron vinden dat de FIFA er ook mee bezig is. Kan natuurlijk WEL zo zijn dat de FIFA zo'n in het goede daglicht terecht wil komen?

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, mocht het zover komen dan is het enkel leuk voor de statuten.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Overspelen die wedstrijd zeg ik, overspelen die hap. Kaal is toch in tegenwoordig, dus dat komt goed uit.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Selectie van Ajax tegen Manchester. Denk niet dat het slim is om met Bulykin te starten tegen Ferdinand en Evans, denk dat die meer moeite hebben met Lodeiro in de spits. Al scoort Bulykin wel makkelijk.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk juist wel dat ze met Bulykin hadden moeten starten. Dan gebruik je Lodeiro toch daarachter? Hoge ballen spelen heeft met Lodeiro in de spits totaal geen zin.

Ach, we gaan het zien donderdag. Ben benieuwd!

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop ergens wel dat ze met Bulykin starten, hij scoort zo makkelijk. Ben bang dat Frank alleen Lodeiro niet snel op 10 zet i.v.m. Eriksen.

Hopelijk is Boilesen ook al fit genoeg om te starten, al moet Frank geen risico gaan nemen.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Het lijkt me niet verstandig dat Boilesen al gaat spelen. Die jongen heeft nog geen (serieuze) pot gespeeld, die moet je niet gelijk tegen ManU laten spelen. Dat gaat fout natuurlijk.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Denk ook niet dat ie start. Hoop het alleen ergens, omdat linksachter toch een erg zwak punt is, Koppers is nog erg jong en onervaren en Blind is Blind. Nou ja, Koppers heeft ook al een paar keer een goede indruk achter gelaten, dus hopelijk morgen ook.

Edit: valt me nu pas op dat Ebecilio helemaal niet bij de selectie zit. Toch wel raar, omdat Frank meestal erg consistent is in het selecteren van zijn selectie.

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Evra thuis blijft :+.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Narsingh Ola john en Maher zijn opgeroepen voor het Nederlands elftal. :)

20. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is mijn held SinterClasie? Toch jammer dat die kleine er niet bij zit. Had ie wel verdiend. Guidetti is inmiddels wel opgeroepen. Mocht ook wel, die heeft Gerndt en Rosenberg of all fucking people voor hem. Die werkt zich vroeg of laat wel in de basis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina