Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Pff vind die dude van de Rockets er al niet thuis horen imo.
    Zijn toch wel betere kandidaten te vinden??

Zet me geld op Williams of George.

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kom op zeg.. Budinger is een held.
    [yt]Df7nNs6ZPFw[/yt]

Shumpert gaat denk ik winnen.

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die windmill was wel nice en van ver maarja die doen ze tegenwoordig in-game ;)
    Maar in filmpjes die ik heb gezien ziet het er niet naar uit dat hij spectaculair kan dunken :p

Ga het wel zien volgende week en wie weet draai ik mijn mening terug.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je mag nu ook via Twitter stemmen he.
    Ik ga voor Paul George.

@Shark: die windmill niet spectaculair? Van voor de block lijn gek.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    [yt]ZWBZaajteXU[/yt]

Sicke dunk van Iman Shumpert, die heeft echt die dunkers-dunkers stijl aka TFB etc.
    Bounce pass to between the legs etc. Denk dat iedereen dat vet gaat vinden.

Ik ga cheeren voor de meeste orginele en pure dunker, ik hou niet van props.

Stiekem ben ik wel het meest benieuwd naar Budinger, omdat ie blank is :+

Jammer dat Terrico White niet meedoet:
    [yt]PWnW7DS-kCY[/yt]

Al weet ik nieteens zeker of hij nog bij een NBA team zit dit jaar.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is ook een afspiegeling van de beste dunkers dit seizoen he...
    Hoe kun je nou een speler naar het All Star Weekend sturen als die geen enkele wedstrijd heeft gespeeld :emo:
    Dan zou VC een logischere keuze zijn.

Maarja ze moeten ook zelf willen uiteraard.

Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die dunk op 1.23 van Terrico :eek:

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb ff gecheckt, hij zit niet meer in de NBA, dus maak je maar niet druk ;)

En sowieso dat het geen afspiegeling is van de best dunkers dit seizoen.
    Dat is wel de grootste bullshit die je kunt zeggen over de dunk-contest.

Nate Robinson, 3 time dunk champion, heeft amper gedunkt in games.
    Gerald Green, amper gespeeld in zijn NBA ''carriere''.
    Budinger en Shumpert zijn absoluut niet de beste dunkers van dit seizoen.

Als het een afspiegeling zou zijn zouden we hele andere dunkers hebben.

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dan zouden James,Griffin,Jordan en McGee oid er staan :p

Had wel vet geweest!

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hmm ja daar heb je wel gelijk in ja :p

Dat James er niet staat snap ik nog steeds niet. Hoe lang loopt hij het al te roepen?
    Westbrook had misschien ook geinig geweest.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Westbrook verdient inderdaad een kans, helaas was Rudy Fernandez dat jaar verkozen door de fans geloof ik :emo:

Alhoewel zijn tweede dunk best wel dope was toen.
    Alleen die promo filmpjes van hem waren toen zo erg, heb me echt kapot gelachen.

Ik heb net ook ff wat meer van Paul George gezien, denk toch ook wel dat hij hem kan gaan pakken.
    Het kan een leuke/spannende dunk contest worden, ik denk dat iedereen wel wat tofs kan laten zien.

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Wel vet dat George erin zit! Maar waarom nou Budinger en Shumpert?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha licht uit bij Pacers - Nets 8)
    Goed potje van Granger.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik word een beetje moe van Lin, ik vond het allemaal geweldig maar de NBA maakt gewoon misbruik van hem/zijn status en plaatst hem nog snel in de All star competitie.

Nog snel uitmelken zolang de hype gaande is? =(

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat bedoel je precies?
    Ik vind het volkomen logisch dat hij even zn gezicht mag laten zien daar.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    De NBA buit alles uit om geld te verdienen, het is al jaren bekend dat geld op de eerste plaats komt en het sportieve pas op de tweede.

Je hebt jongens die al veel meer wedstrijden dan hem hebben gespeeld (rookies/sophomores) en meer dan verdienstelijk hebben gespeeld maar hij speelt even 5 wedstrijden in een week tijd, doet het ontzettend goed en wordt nog snel snel bij de All star game gehaald.

Het is meer dan logisch dat de NBA hier op inspeelt want je kijkcijfers gaan omhoog, prijs van de reclame waarschijnlijk etc.

Gisteren nog een mooie graphics/cartoon gezien over Jeremy Lin over zijn carrière tot nu toe en daar stond in dat de ticket prijs van de Raptors vs de Knicks 44 dollar kostte en de dag nadien tegen de spurs maar 12 dollar voor hetzelfde plaatsje, enkel omdat Lin zo gehyped wordt en iedereen dus wilt komen kijken.

Ik weet trouwens niet meer exact waar ik deze "cartoon" heb gevonden, was nl. erg cool gedaan.

Ik bekijk dit louter uit het standpunt van een sportfan. Moest ik de GM zijn van bepaalde clubs zou ik het ook uitbuiten.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lin is de revelatie van de NBA op het moment. Hij is de reden dat de NBA nu echt in de schijnwerpers staat in het buitenland. Zulke gasten zijn super belangrijk voor de league.

Wat is er dan mis mee om het bij dit media event te betrekken? Je doet net alsof het iets heel vies is.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb eigenlijk geen zin om dit uit te leggen omdat het meer dan logisch is.

De NBA probeert Lin overal bij te betrekken tijdens de All star game (dunk contest,Rookie-Sophomore wedstrijd) en waarschijnlijk ook de skills contest, al weet ik daar de namen niet van. Meer Lin = win win win voor de nba.

Lin is geen dunker, hij is maar 6'3" (lengte speelt geen rol -> Nate Robinson) maar heeft niet de vertical leap zoals Derrick Rose en Nate dat wel hebben. Dus het is al onzin dat ze hem hier voor kiezen terwijl je spelers hebt die wel zouden moeten meedoen. Ik heb gisteren nog een artikel gelezen waarin stond dat de fee die de spelers kregen om mee te doen niet aantrekkelijk was voor de grote sterspelers maar dat maakt niet uit want er is nog altijd klein grut dat wel geweldig kan dunken maar de kans niet krijgt.

Aziaten kicken op dit, Azië is een gigantisch grote markt en dat weet de NBA want zo verkopen ze tiental miljoenen aan shirtjes = $$$. Dat is de enige reden waarom de NBA zoveel 'exposure' aan hem geeft, ze willen deze hype uitmelken zolang hij nog duurt.

Ik vind het meer dan logisch dat Lin zou meedoen aan 1 wedstrijd of 1 skill contest maar niet alle wedstrijden.

Je zou er bijna geld op kunnen zetten dat Jeremy Lin volgend jaar een all star speler is omdat al die Aziaten gaan stemmen niet kijkend naar zijn skills. En dan heb je jongens zoals Rondo die niet mee mogen doen. En dat zou normaal zijn? Een top 3 PG die niet mag meedoen...

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet dat de All stars gekozen worden omwille van hun populariteit maar die Aziaten zijn in de meerderheid dus daar kun je niet tegen op als er wordt gestemd.

Ik heb niets tegen Aziaten, laat dat duidelijk zijn, ik heb ook niets tegen Lin want ik vind dit geweldig. Ik kan enkel niet tegen het hypocriete van de NBA/David Stern.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat is er hypocriet aan geld verdienen? Dat is het doel van de NBA. En wie doen ze er pijn mee dan? Ik kan me niet voorstellen dat er clubs helemaal over de rooie zijn dat Lin naar de allstar game gaat.

En daarnaast, hij gaat helemaal niet dunken. Hij gaat net als Baron Davis gewoon een balletje opgooien voor z'n teammaat Shumpert. Big deal, als je dat al erg vind moet je gewoon niet gaan kijken.

Lin is op het moment gewoon de exposure waard. Dat de NBA dit uitbuit vind ik niet meer dan logisch. Ik neem dat ze niet kwalijk en zie eigenlijk geen reden waarom ik ze dat wel kwalijk zou moeten nemen... Jij zegt dat het meer dan logisch is in je 1e regel, maar ik snap niet wat er onlogisch is aan populaire spelers selecteren voor een All Star Weekend wat maar 1 doel heeft: populariteit vergaren. Dat jij dat niet snapt vind ik maar onlogisch eigenlijk. All Star Weekend is bedoeld voor de fans, en het is toch duidelijk dat de fans allemaal om 1 naam schreeuwen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina