Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk heeft ook enigzins met marketing te maken maar wat is er raar aan dat Lin in een 'rising star team' zit? Hij speelt nu toch ook zeer aardig, dus vind het geen verrassing.

En hij doet toch ook niet echt mee in de dunk contest? Waarschijnlijk assisteert ie gewoon iemand. Niks raars aan lijkt me.

Ik ontken niet dat Lin aardig wordt gehyped door de NBA, maar dat wordt Rubio ook. Het doet niks onder voor zijn prestaties en als hij dit seizoen en volgend seizoen op dezelfde voet doorgaat verdiend hij ook gewoon een plek in het all star team.

Als er één land helemaal leip wordt voor merchandising en die dingen is het wel China, daar kan je echt miljarden mee verdienen.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    De NBA is zo hypocriet als maar kan zijn met Stern aan het hoofd, die man zegt dat de spelers allemaal salaris moeten inleveren maar ondertussen past hij zijn eigen salaris van +8 miljoen dollar niet aan.

En van dat dunken heb ik dus verkeerd gelezen, foutje. :)

Ik vind gewoon dat iedereen een eerlijke kans verdient (zoals Rondo) en die Aziaten verpesten het. Vorig jaar werd Yao Ming nog gekozen tot starter in de all star wedstrijd terwijl hij MAAR 5 wedstrijden had gespeeld in de tussen tijd en geblesseerd was en ook niet op tijd fit zou zijn. Dan klopt er toch iets niet...

De NBA wrijft in hun handen met Lin omdat de Aziatische markt terug geopend is.

Nogmaals: als sportfan vind ik het erg, als ik GM zou zijn is het de juiste strategie.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat heeft Rondo er nou mee te maken dan? :lol: Het gaat hier om de Rookie vs Sophomore game... Rondo is gedraft in 2006 :lol:
    Je weet de feiten mooi te brengen.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Doe je expres zo dom en idioot?

Als je kunt lezen zie je dat ik het hier over de all star wedstrijd heb.

Volgend jaar zal Jeremy Lin er meer dan waarschijnlijk ook bij zijn, niet omdat hij de beste is maar omdat zoveel Aziaten op hem stemmen.

Zie je nu eindelijk dat het voting systeem oneerlijk is. Iverson/McGrady/Yao Ming allemaal gekozen tot starter terwijl ze blessures hadden of sowieso niet konden meedoen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dit is nogal voorbarig dicussiëren natuurlijk. Kan ik dan ook niet serieus op ingaan.
    Ik kan dan voor hetzelfde geld zeggen dat Rondo volgend jaar ook All Star is.

En als Lin volgend jaar All Star is en Rondo niet, betekent dat toch niet gelijk dat Lin gehypt is?

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wie denk je dat er vorig jaar op Yao Ming heeft gestemd ook al weet iedereen dat hij geblesseerd is en niet kan spelen, al die Aziaten.

Ik voorspel hetzelfde volgend jaar.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ach, dit jaar is Nowitski gekozen, die speelde tot februari ook niet All Star waardig. Dat is het risisco van het publiek laten kiezen. Terwijl Love veel betere stats had.
    Je kunt je wel boos gaan maken maar uiteindelijk is er echt niemand slachtoffer.

Besides, je bent nu pissig omdat je vermoed dat Lin volgend jaar All Star is en Rondo niet 8). Waar maak je je druk om jongen, weet je hoe hypothetisch je denkt.

Verder vind ik dat je heus wel een beetje op een normale toon kunt discussiëren want je komt nu nogal kinderachtig over met je kleinerende opmerkingen... Doe gewoon lekker volwassen, het is maar internet.

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Iets heel anders, gaat Iverson in de D-League spelen?

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo kom ik kinderachtig over, welke opmerking was dan kleinerend? Ik wou gerust op een normale manier discussiëren maar jij trekt mij al in het belachelijke met je domme opmerking dat rondo in 2006 al gedraft was. Alsof ik dat niet wist._0/

Mij maakt het echt niet uit wie een all star gaat zijn, van mij mag het gerust Lin zijn.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Discussieer gewoon op een normale toon zeg.

Anyway, JR naar Knicks. Knallen maar!

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Waar maak je je met Love toch telkens druk om, hij is wel All-Star! :+

Over de discussie:
    Van wat ik lees, wil wahlberg gewoon zeggen dat er veel aziaten zijn die op all-stars stemmen en dus een groot aandeel hebben in het totaal.

en Tyrant vind dat geen probleem, omdat het nou zo eenmaal werkt.

Ik vind het overigens puur logisch dat Lin naar het All-Star weekend gaat. De man is een hype en de NBA speelt daarop in om meer moneys te maken.
    Best slim in deze tijd. (en mazzel)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Uiteindelijk is NBA een spectator sport en dat weet Rondo ook.
    Maar tijd om deze dicussie af te sluiten.

Want zondag is al Spurs - Clippers! Toffe pot die ik helaas moet missen. Net als het compleet All Star Weekend.
    Zit je dan met je League Pass :mad:

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    That sucks maar het hele weekend?
    Zag dat de rookie game op vrijdag is,dunkcontest enz op zaterdag en de game uiteraard zondag.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    9 turnovers van Lin, zat er aan te komen.

Als de hornets ze ook allemaal scoorden geef je dus 18 punten weg.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ga van zondag tot zondag, dus ja ;).

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe lol word downloaden als je terug bent.

Ga het hele weekend live kijken met een paar maten.
    Alleen jammer dat het zaterdag alleen om de dunkcontest gaat en die komt als laatste natuurlijk :+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja denk het ook :p.

Eerste Linfographic:

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu Denver @ Memphis te kijken op sport 1.
    Eerste q had Denver echt helemaal niets te zoeken op de court maar zijn best terug aan het komen en lijkt het wat gelijker.
    Eerder best een saaie wedstrijd.

Wat ik me trouwens afvraagis waar zijn de uit elkaar spattende baskets gebleven?
    Als iemand hard dunkte dat die glasplaat stuk ging.
    Dat vond ik altijd zo vet!

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Is tegenwoordig geen glas meer geloof ik maar Plexiglas.
    Dus is niet meer zo makkelijk te breken ;) baskets zijn ook wat steviger dan een aantal jaar geleden(sinds de komst van Shaq :+)
    En je mag niet meer aan de ring hangen(tenzei het voor je eigen veiligheid is)

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat dat dacht ik al ja.
    Wel jammer want vond dat altijd wel dope iemand echt zo'n giga slag dunk deed en met glasplaat en al naar beneden kwam.

Anyhow, ontknoping van de wedstrijd was dan wel weer best oké maar alsnog best matige wedstrijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina